Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on vähän samanlainen pumppumeisseli, isoisän jäämistöä.
Itse olen kliinisesti tutkinut, että Turussa helpoimmat. On 100% saanti turun yöelämästä kahden käden mittarilla. Ja ilman laatua laskematta.

Hyvän pitunen teksti 14 min sanelun pohjalta!
Joskus pääsin miekkataksin takalaatikkoon (ihan ilman syytä tietysti) ja protestoin melko kovaäänisesti niin uhkasvatten viedä mettätielle pamputettavaksi.pölliisi
![]()
Törkeä pahoinpitely putkassa? Tämä video haluttiin salata
Syyttäjän salaama putkatallenne Lahden poliisiaseman väkivaltatilanteesta on vihdoin annettu julki.www.iltalehti.fi
90´ poliisi hakkasi yhden kaverini putkassa, syyttäjä ei ikinä nostanut syytettä kun sanoi ettei ole näyttöä. Noh ihan hyvä kun ajat muuttuu ja kameroita on ns kaikkialla.
Päivän runo:
Tänään on sinun treenattavi niin jotta perse verta vuotavi...
Tämä oli omasta runotuotannostani, julkaistaan joulumarkkinoilla.
Joo, tämä tiedossa ja yek tekeillä. Laiskottaa lähteä töihi +150 km päähän.Hei, @Kajsna.
Tänään oli puhetta työmaalla tästä koulutusvalintauudistushommasta. Sanoin tästä että vaikeahko päästä kokeilemaan kiinnostavaa alaa jos/kun ei ole koulutusohjelmaan valittu..ylilääkäri&talon koulutusvastaava sano, että YEK-koulutukseen ilmottauminen (ilmeisesti lähinnä siis sähköpostiasia) ja sen varjolla pääsee keskussairaaloihin kokeilemaan&keräämään työkokemusta alalta..siis ylilääkärin päätöksellä.
tämä
ja laiskahan sinä oletJoo, tämä tiedossa ja yek tekeillä. Laiskottaa lähteä töihi +150 km päähän.
pölliisi
![]()
Törkeä pahoinpitely putkassa? Tämä video haluttiin salata
Syyttäjän salaama putkatallenne Lahden poliisiaseman väkivaltatilanteesta on vihdoin annettu julki.www.iltalehti.fi