Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mee nukkuun.Siikkerinhintti![]()
Muistelin että spede oli Teollisuusliitossa tjsp
Miksi kukaan ei muuten myy laskiaspullia pakkauksessa missä on yksi hillolla ja toinen mantelimassalla (vai mitä se paha mössö onkaan)?
Nyt tekis taas mieli sanoa jotainMua tekis mieli vaihtaa työpaikkaa. Haluaisin saada pari sataa lisää palkkaa käteen.
Kutkuttaa ajatus laittaa talo myyntiin ja muuttaa jonnekin uudelle paikkakunnalle. Tai ulkomaille. Löytyisiköhän Kroatiasta töitä.
Mua tekis mieli vaihtaa työpaikkaa. Haluaisin saada pari sataa lisää palkkaa käteen.
käykö Espanja?Mua tekis mieli vaihtaa työpaikkaa. Haluaisin saada pari sataa lisää palkkaa käteen.
Kutkuttaa ajatus laittaa talo myyntiin ja muuttaa jonnekin uudelle paikkakunnalle. Tai ulkomaille. Löytyisiköhän Kroatiasta töitä.
Sulla on vielä se vaiheessa? Mulla aukeaa tässä kuussa oma uusi juttu joka on puhdas nettikauppa niin vähän jänskättää.Luulen että tuolla Espanjassa eläisi yhtä lailla kädestä suuhun niinkuin täällä Suomessa.
No kun saan mun nettikaupat rakennettua ja markkinoitua ihmisten tietoisuuteen niin josko voisi jäädä kotiin tekemään töitä.
Tampere, Turku tai sitten joku Porvoo-Loviisa-akseli voisi olla kiva paikka asua.