Mummo joskus kyseenalaisti mistä patruunasta oon lauennut, kun silmät sen verran vinossa.Kajsna näyttää aivan kissaihmiselle. Kissamaiset silmätkin.
Ei noi oikeasti noin vinkkelissä taida kuitenkaan olla, ehkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mummo joskus kyseenalaisti mistä patruunasta oon lauennut, kun silmät sen verran vinossa.Kajsna näyttää aivan kissaihmiselle. Kissamaiset silmätkin.
Hyvästä patruunasta. Hyvät ne on.Mummo joskus kyseenalaisti mistä patruunasta oon lauennut, kun silmät sen verran vinossa.
Ei noi oikeasti noin vinkkelissä taida kuitenkaan olla, ehkä.
Ei kai tuo vielä paha oo.Verenpaine 138/84 on ne olleet korkeammatkin joskus. Pitäisiköhän selvittää mistä johtuu :D
Rajat laskee ja lääkkeiden myynti kasvaa.Ei kai tuo vielä paha oo.
Minusta aikanaan yläpaineelle oli joku "ikä+100" tms raja, mutta nykyään se on kaikille sama 120 ihanteelliselle.
Itellä näkyy selkeästi nousevan aamukahvilla, salmiakki tai lakritsa nosti viikoksi sillon ku niitä vielä söi.
Ei kai tuo vielä paha oo.
Minusta aikanaan yläpaineelle oli joku "ikä+100" tms raja, mutta nykyään se on kaikille sama 120 ihanteelliselle.
Itellä näkyy selkeästi nousevan aamukahvilla, salmiakki tai lakritsa nosti viikoksi sillon ku niitä vielä söi.
Minusta tuntuu kuin olisin alasti edessänne.
Minusta tuntuu kuin olisin alasti edessänne.
Siis meinasitko että on hyvät vai huonot lukemat nuo?Kahvi on kyllä yksi selittäjä, mutta oma kannasta katselin kanssa niin on nuo paineet ollut ennenkin korkeat jossain yläpaine oli kerran 140 alapaine on aina ollut ihan ok.
Mutta luulen verenpaineen selittävän jossainmäärin minun väsymyksenikin joka on ollut ihan sietämätöntä. Täytyy vähän seurailla tilannetta. E: lisäksi olen tuntenut oloni tyhmäksi tai, että keskittymiskyky on herpaantunut.
Pitkän iän salaisuus.Verenpaine
Siis meinasitko että on hyvät vai huonot lukemat nuo?
Minusta ainakin ihan ok lukemat.
Paitti siinä vaiheessa kun kumartuessa pökertyy ja lyö päänsä.Pitkän iän salaisuus.
Välillä on nopeasti ylös noustessa ortostaattista huimausta mutta muuten vointi on mitä loistavin. Eli meno ei päätä huimaa.Paitti siinä vaiheessa kun kumartuessa pökertyy ja lyö päänsä.
Tämäkin päivä karkasi hallinnasta. Ruokatauko 7 min, nyt jatkoin ruokataukoa toisen 7 min verran.
Katotaa montako tuntia menee ylitöiksi.