Deleted member 43228
Minä itse. AdGuard, saa selaimeen lisäosana, niin luuriin kuin tietokoneelle.Iskikö tuohon jo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä itse. AdGuard, saa selaimeen lisäosana, niin luuriin kuin tietokoneelle.Iskikö tuohon jo...
Itse osaan olla myös tosikko mutta lähinnä jos joku jossain virallisessa asiayhteydessä häröilee mutta tosiaan jos esim. tänne jos joku kirjoittaa jotain niin pidän sitä jo lähtökohtaisesti vitsinä.Huumori on vaikea laji ja jokainen tulkitsee sitä niin omalla tavallaan.
Kirjoitetusta tekstistä jää vielä äänenpainot ja ilmeetkin pois, niin sekin vaikuttaa.
Vaikka tosiaan, joskus pahaa silmää tulee livetilanteissakin eli kaikki eivät ymmärrä huumoriksi vaikka ne äänenpainotkin olis kuvioissa mukana.
Ja osahan ottaa ihan kaiken kirjaimellisesti, koska eivät osaa olla ottamatta.
Muutamien henkilöiden kanssa huomannut käytännössä, että mitään vertauskuvia tai leikinlaskua ei voi heittää, kun ovat sitten hämmentyneitä.
Oli menneellä viikolla AA-lehdessä kolumni aiheesta. Lopputulema historiassa on isoissakin lakoissa ollut se, että työnantaja pyyhkii lopulta pöydän. Saa tapella, mutta muutos pyörii jo ja lakkoilu vaan hidastaa asiaa.IS:n tiedot: Ratkaisu Postin kiistaan saattaa löytyä vielä tänään
Mikäli pitää paikkansa niin työnantaja taipuu ja lakkoilijat voitti.
Mitä mieltä ootte paskan valumisesta?
9,81m/s2 alaspäin.
Tämä.Itse voi sitten hankkia tikkaat.

Koko vain hieman kutistunutHai on kyllä siitä vekkuli otus että siihen ei evoluutio ole vaikuttanut kai vuosimiljooniin. Kun rakenne on niin hyväksi havaittu.
Kävin kattomassa keittiöitä, ihan vaan huvikseni en usko itsekään. Kollarit + villapaita + meikittömyys + muutoinkin räjähtänyt ulkomuoto ei ajanut myyjiä pois. Toisin kuin Sokoksella.
Koko vain hieman kutistunut
katso liitettä 163916
Minkähän takia ennen kaikki elukat oli niin jumalattoman isoja, onko siihen jokin selitys olemassa? Jollain sudenkorennollakin taisi siipiväli olla metrin luokkaa, tai sinne päin.
Nuo haitsuliinit ovat kyllä söpöjä silloin
Varmaan sitäkin tulis kattomaan aika moni jos saapuisi vastavierailulle seinäjoelle.Tuo oceanic whitetip on sillai lievästi kuumottava, kun on siitä erikoinen että tulee katsomaan kaikkia ja vähän herkkä maistamaankin jos ei pysy rauhassa.
Näyttää vähän siltä ettei kukaan ole täysin varma aiheesta, tai siihen on monia syitä. Tuo happi ainakin hyönteisiin vaikuttaa paljonkin, niillä kun on jotenkin erilainen tapa hengitellä. Toinen teoria se, että dinosaurukset kun on linnuille sukua, niiden luut oli kevyitä ja onttoja. Mutta tuo nyt ei taas megalodoniin pitäisi liittyä mitenkään kun ei linnunluinen ollut.Olen kuullut teorian että aikoinaan ilmassa oli happea luokkaa +30% jolloin elikot oli myös isompia. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa..tai tietääkö kukaan vastausta kysymykseesi.
Joskus kuulin sellaisen selityksen että ilmakehässä oli happea huomattavasti enempi kun niin valtavat määrät yhteyttäviä kasveja.Koko vain hieman kutistunut
katso liitettä 163916
Minkähän takia ennen kaikki elukat oli niin jumalattoman isoja, onko siihen jokin selitys olemassa? Jollain sudenkorennollakin taisi siipiväli olla metrin luokkaa, tai sinne päin.
Varmaan sitäkin tulis kattomaan aika moni jos saapuisi vastavierailulle seinäjoelle.