Parempi mennä työmaakoppiin juomaan Sakua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisi kieltää auto kaikilta kehä3 sisällä asuvilta. Sehän ratkaisisi monta ongelmaa.
Pitäisi kieltää auto kaikilta kehä3 sisällä asuvilta. Sehän ratkaisisi monta ongelmaa.
Jos olisin liitossa niin oltais gontsan kanssa samassa liitossa. Vau.Bussit seisovat ja liikenne sekaisin - suora lähetys Helsingin lakkokurimuksesta
Aivan oikein helsingille. Naurahdan. Itse ajoin autolla töihin. Ilman ruuhkaa. Toinen auto jäi vaimolle jos tarvii.
Mutta jostain mielenvikaisuudesta kuulun itsekin liittoon, joka antoi lakkovaroituksen kolme päivää joulukuussa.
Mitä vittua tämä? Mennään nyt kotiin, antaa herrojen neuvotella. Kun asiat sovittu, tullaan takaisin töihin.
Paskat kun jäädään kaikki kotiin ja valtio maksaa jokaiselle neljä tonttua kuussa.Ihan oikeasti mikä pitäisi kieltää, niin kaikenlaiset kilometrikorvaukset.
Joka asuu hevonperseessä säästää asumiskuluissa, ihan nurinkurista että toisaalta kitistään autoilun haitoista ja halutaan sitä vähentää ja sitten toisaalta palkitaan verohelpotuksin siitä että ajaa ihan sikana. Järjetöntä.
Mehän täällä kaupungissa asumme ekologisesti keskitetysti tehokkaan energia- jäte- ym. huollon parissa, mun mielestä harva-asujille voisi laittaa reilut lisäverot luonnonvaroja kuluttavasta elintavasta!
Mehän täällä kaupungissa asumme ekologisesti keskitetysti tehokkaan energia- jäte- ym. huollon parissa, mun mielestä harva-asujille voisi laittaa reilut lisäverot luonnonvaroja kuluttavasta elintavasta!
Jos on "epäekologista" haluta asua muualla kuin vitun betoniviidakossa niin, että vähän näkee luontoakin ympärillään, niin voi vittu tämä maailma on sekaisin.
sshh… Mike tulee ja haukkuu sut kun noin sanotMillä noi automaattisesti käyntiin lähtevät mainokset saa pois?
Haha. Ja mulla on takapihalla oma mansikkamaa, omenapuita ja vittu perunaa. Lisäksi on nurtsia ja metsääkin jotka nielee betoniviidakkolaisten hiiltä. Ja siitä haluavat rangaista.
Onkohan kukaan laskenut kuinka paljon noiden keskittymien jatkuva rakentaminen aiheuttaa päästöjä? Betoni ainakin on vissiin yksi saatana ja sitähän niissä menee jatkuvasti vaan lisää ja lisää.Mehän täällä kaupungissa asumme ekologisesti keskitetysti tehokkaan energia- jäte- ym. huollon parissa, mun mielestä harva-asujille voisi laittaa reilut lisäverot luonnonvaroja kuluttavasta elintavasta!
Jostain luin, että 4 hehtaaria metsää sitoo yhden henkilöauton CO2-päästöt. Mun siis pitäis saada ajaa neljällä autolla verovapaasti.Onkohan kukaan laskenut kuinka paljon noiden keskittymien jatkuva rakentaminen aiheuttaa päästöjä? Betoni ainakin on vissiin yksi saatana ja sitähän niissä menee jatkuvasti vaan lisää ja lisää.
Oma takapiha sentään sitoo ison osan oman talouden CO2:sta.