Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Junnuna tehtiin savupommeja pingispalloista.
Ne kun murensi pieneksi ja teki foliosta tiukan paketin ja sytytti niin tuli savua aivan perkeleesti.

Kylläpä sitä saa itsensä kuukaudessa lihavaksi ja heikoksi.

Ei taida riittää itsensä niskasta ottaminen.

Päivä on ollut ihan vehkeestä ja haisee. Kävin hetki sitten hukuttamassa ajatuksiani lämpimän suihkun alla, ei auttanut.
Tähän tyyliin?
giphy(4).gif

Ostin kanaa, tein hyvää salaattia. Tarkoitus oli syödä sitä tänään ja huomenna x 2. Äiti ja veli päätti myös syödä, joten huomiseksi pitää nyt keksiä evästys. Luultavasti karjalanpiirakoita ja rahkaa. Tk ruoka ei kovinkaan maukasta.

Ostin kanaa, tein hyvää salaattia. Tarkoitus oli syödä sitä tänään ja huomenna x 2. Äiti ja veli päätti myös syödä, joten huomiseksi pitää nyt keksiä evästys. Luultavasti karjalanpiirakoita ja rahkaa. Tk ruoka ei kovinkaan maukasta.
Mulla toisinpäin, tein ison kattilan jauhelihakeittoa ja ostin ison kasan kananfileitä mutta ei ollutkaan syöjiä 🙁

Fantsua, en ui enää ikina:
Halkiomato oli päässyt Michaelin elimistöön hänen peniksensä kautta ja muninut munansa hänen sisälleen. Elimistöön päästyään halkiomadot kasvavat ihmisen laskimoissa munimiskykyisiksi muutamassa viikossa.
Oireet johtuvat verenkierron kautta eri elimiin kulkeutuvista munista ja siitä, miten elimistö reagoi niihin. Oireita ja elinvaurioita alkaa tulla vasta, kun muniminen on jatkunut vuosia.
Jotkut munista jäävät elimistöön. Michaelin immuunipuolustus hyökkäsi niitä vastaan. Jos tauti olisi jäänyt hoitamatta, seuraukset olisivat voineet olla vakavat.

Fantsua, en ui enää ikina:
Halkiomato oli päässyt Michaelin elimistöön hänen peniksensä kautta ja muninut munansa hänen sisälleen. Elimistöön päästyään halkiomadot kasvavat ihmisen laskimoissa munimiskykyisiksi muutamassa viikossa.
Oireet johtuvat verenkierron kautta eri elimiin kulkeutuvista munista ja siitä, miten elimistö reagoi niihin. Oireita ja elinvaurioita alkaa tulla vasta, kun muniminen on jatkunut vuosia.
Jotkut munista jäävät elimistöön. Michaelin immuunipuolustus hyökkäsi niitä vastaan. Jos tauti olisi jäänyt hoitamatta, seuraukset olisivat voineet olla vakavat.
Ehkä Kajsna voisi virkata sulle nahkamyyrän suojan jota käytät uidessa.

Terkkari tulee hoputtamaan 10.38, että oppilaalla alkaa koe klo 11.00 ja sen pitää päästä nyt heti vastaanotolle. Aika olisi ollut 10.30.
Minkäs minä sille voin, että olen myöhässä, kun terkkari itse on luvannut, että lääkäri voi katsoa ylimääräisen oppilaan, jolle ei ole aikaa varattuna.
Ihme hommaa.

Back
Ylös Bottom