Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen muodostanut yhden miehen biokaasutehtaan. #prööt

Säästäiskö tulevaisuudessa lämmityskuluissa jos piereskelee kämpän lämpimäksi? :unsure:

Kuka prkl on keksinyt, että ikeassa pitää myydä työkaluja ja kuka prkl on mennyt sellasia ostamaan. Ei tuu mittää.
Piti oikein katsoa mitä sieltä nykyään saa, mutta harmikseni ei ollut iskuporakonetta. Ois voinut ostaa vaikka seuraavaan rojektiin jossa ois pitänyt sekottaa laastia. Ois nähnyt kestääkö kuinka kauan.

Saman toki vois suorittaa tuolla akkukoneella. Tosin, ei varmaan tulis hommasta mitään.

Joskus on ollut tai ainakin muualla on ollut.

Itse kun kiukuttelevan polven vuoksi kävin fyssarilla niin oli hyvä että kertoja tuli riittävästi, tahtoi ensi alkuun unohtua miten ne liikkeet piti oikeasti tehdä ja sitten kun edistyi niin hieman muokkasi juttuja.
Voisin kuvitella että joku toimisto irma/jorma jonka suurin kehonaktivaatio harjoitus on siirtää ruho jääkaapille ei osaisi sitäkään vähää tehdä niitä.
Aikana
Huomisen päivän ohjelma. Piereskelyä soffalla.

Töitä, negative.
1363778952-jaloviina3_50pet.jpg
Miks nuin monta tähteä?

Keikka alkaakin klo 23...

Minä olen seuraavaksi menossa marraskuun puolivälissä Turmion Kätilöiden nuorisotalokeikalle. Se alkaa ystävällisesti jo klo 19!! Kajsnankin kannattaisi osallistua: reipashenkistä ja kaunista musisointia luvassa. Lisäksi voi tiirailla Shaqun paljaita pakaroita.

Back
Ylös Bottom