Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämän tiedon valossa: Onneksi puntinnosto jäi minulla nuorempana melko vähiin. Nyt ikämiehenä minulla on terveet olkapäät. Tuskin maltan odottaa, että pääsen paskomaan ne virinneen puntti-innostuksen myötä.
Itellä loppui olkapäävaivat, kun vaihdoin penkissä tangon käsipainoihin.

Itellä loppui olkapäävaivat, kun vaihdoin penkissä tangon käsipainoihin.
Mulla riittää jo ihan pelkät punnerrukset saamaan kiusaa olkapäihin.
Pitäskin taas muistaa että jos penkkailee niin tekee kässäreillä tai tankopenaa grillillä niin saa räpylät hammer asentoon joka auttaa mulla pirusti.
Ilmeisesti on joku probleema hauiksen yläpään jänteessä joka tykkää eniten huonoa mutta saa toki tuntemukset että ois koko etuolka nuijittu paskaksi.

Viimeksi muokattu:
Älä välitä, se on normaali tunne.

Unohdin matematiikasta käytännössä kaiken hyödyllisen kesän aikana. On meinaan hieman haastetta, kun ei muista yhtään_mitään. Eikä siinä muuten mitään, mutta kun käytännössä jokainen aine liittyy jotenkin laskemiseen. (y)
Kuukletin vähän vinssijuttuja ja päädyin lopulta tähän.

:unsure::cautious::rolleyes:

fb-kirppikselle
Mun pitäisi laittaa kans kun tämä pesti loppuu ja ennen kuin uusi alkaa. On jo valmiiksi hermot riekaleina.

Joskus vuosi sitten olin Vallilan makasiineilla myymässä lasten vanhoja vaatteita.
Lähes uuden veroisista jo valmiiksi puoli-ilmaisiksi hinnoiteltu vaatteet olisi pitänyt myydä mamuille noin 10 sentin kappalehintaan. Mua ärsytti se niin kovin, että sanoin vieväni ne mielummin kierrätykseen. Ja niin vein.

Mun pitäisi laittaa kans kun tämä pesti loppuu ja ennen kuin uusi alkaa. On jo valmiiksi hermot riekaleina.

Joskus vuosi sitten olin Vallilan makasiineilla myymässä lasten vanhoja vaatteita.
Lähes uuden veroisista jo valmiiksi puoli-ilmaisiksi hinnoiteltu vaatteet olisi pitänyt myydä mamuille noin 10 sentin kappalehintaan. Mua ärsytti se niin kovin, että sanoin vieväni ne mielummin kierrätykseen. Ja niin vein.
Taitaa olla nämä ammattikoneet näköjään hieman eri juttu, meni minuutti ja joku laittoi av. Nyt jos jatkaa viestillä että hakee silloin ja silloin niin elämä hymyilee :LOL:
Muuten noin pääsääntöisesti en jaksa hermoja rassata noilla kirppareilla, ainakaan vaatteilla.

Nää ois pitänyt maalata vannehopealla ja myydä Herr Doctorille työstövälineksi n.4000e hintaan.
Nyt meni 40e hintaan 20190918_123858.webp

Kuukletin vähän vinssijuttuja ja päädyin lopulta tähän.

:unsure::cautious::rolleyes:

Videota en jaksanut katsoa. Tuossa aloitusnäkymässä on kuitenkin mielestäni aika nasevasti ilmaistu tuo, että köysi ei veny, mikäli köyden pituuden muutos tarkasteltavalla aikavälillä on yhtä kuin nolla.

Back
Ylös Bottom