Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vieressä istuva Lähi-Idän sankari vetää joka päivä sapuskan omalla työpisteellä. Ilmeisesti maiskutus ja ryystäminen kuuluu asiaan vaikkei taida olla kuumaan, mutta ei ne häiritse kun on kuulokkeet muutenkin.

Ongelma on niiden sapuskojen karmea lemu. Pakko paeta nakkisuojaan tuoksi ajaksi.

Oon tehnyt paljon duunia yli 50 eri kansallisuuden kanssa. Ja käynyt lounaitakin. Intialaisille ja Pakistanilaisille ainakin on tapana maiskuttaa ryystää ja röyhtäillä niin vitusti. Kuuluu kulttuuriin. Lapsesta asti opetetaan tähän. Ihan helvetin sietämätöntä. Joskus jouduin samaan pöytään kuuden inkkarin kanssa ja meinasin ampua itseni.

Hyi.
Minulle opetettiin pienenä, ettei syömisestä saa lähteä minkäänlaista ääntä.
Varmasti tästä syystä kaikki äänet, ryystämiset ja maiskutukset hierovat erittäin vahvasti vastakarvaan.

Vieressä istuva Lähi-Idän sankari vetää joka päivä sapuskan omalla työpisteellä. Ilmeisesti maiskutus ja ryystäminen kuuluu asiaan vaikkei taida olla kuumaan, mutta ei ne häiritse kun on kuulokkeet muutenkin.

Ongelma on niiden sapuskojen karmea lemu. Pakko paeta nakkisuojaan tuoksi ajaksi.
me ollaan töissä sovittu että työpisteellä ei syödä.

Hyi.
Minulle opetettiin pienenä, ettei syömisestä saa lähteä minkäänlaista ääntä.
Varmasti tästä syystä kaikki äänet, ryystämiset ja maiskutukset hierovat erittäin vahvasti vastakarvaan.
Itse olen tehnyt johtopäätöksen että syömisestä lähtevä äänimäärä on suorassa suhteessa älykkyysosamäärään.
Kun on hiukan fiksummassa porukassa niin ei kuulu kuin ruokailuvälineiden kilinää mutta sitten tämä työmaakoppisakki pitää ääntä aivan laidasta laitaan.

Penkkilihas ja hauvislihas harjoitettu.

Nyt sohvalla pilkkimistä.

Huomenna ehjätään rikkinäisiä luita.

Päätöntä menoa: tänään ei ole ollut migreeniä. :oujee:

Liitteet

• IMG_20190905_173218.webp
    IMG_20190905_173218.webp
    80,1 KB · Katsottu: 250

Olimuuten sitten case Porvoon selitys loppujen lopuksi yllättävän yksinkertainen: mannet.

Sama kuin sun työkaluvaunun. Olettaisin :coffee:
Inspiraation pitää vielä hieman antaa patoutua ja hautua, kunnes tilanne käy sietämättömäksi ja homma lähtee etenemään vitummoisella raivolla.
Ei taida ainakaan tämän vuoden aikana sitä vaunua tulla:unsure:

Ei taida ainakaan tämän vuoden aikana sitä vaunua tulla:unsure:
Hmh. Onko olemassa mitään hienompaa kuin hyvin järjestelty työkaluvaunu. Ai että.
Ajattele nyt. Tarvitset työkalua. Kävelet vain vakaasti ja määrätietoisesti kohti vaunua, avaat juuri oikean laatikon (paskat, aina väärä) ja ojennat käden vaikka silmät kiinni kohteeseen. Ei etsimistä, mikään ei hukassa. Pajassasi on feng shuit täydellisesti kohdallaan ja hermoja ei kiristä.

Back
Ylös Bottom