Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä minä tuon yhden selostuksen kuuntelen, kun se tekee sitä välillä ilman kuulokkeitakin yksin pelatessaan, mutta niitä kolmea mutta minä en jaksa siihen lisäksi kuunnella.
Aijaa, meillä piti PS:n omia mikkikuulokkeita niin kovalla että mäkin kuulin muiden puheen sen kuulokkeiden läpi...

Työt on hassuja, tänään pitäis osata vastata lähteekö koulutuksiin ja ”etenemään” kuten päälliköt haluaisi vaiko ei.

Tai enhän mä tuonne ole luvannut mennä, mutta kuulemma juuri mun pitäis mennä ja kerrottu mihin kaikkeen tuonne ”putkeen” pääseminen vois johtaa. Sepä se, en tiedä haluanko niitä asioita elämääni yhtään nykyistä enempää..

Siin on yleinen parkkis Ratinaa vastapäätä hieman piilossa, joka on 24h parkkis ja siis myös kohtuu halpa. Voimakadun kautta ajo Tampereen Sähkölaitoksen/Tampereen Sähköverkon "sisäpihalla" (Oletuksena, että olet muuten maksulliseen aikaan tulossa)
Kiitos.
Joo, päivällä tullaan ja hengaillaan paikan päällä kunnes mennään keikka-alueelle.

@gonzaless @Xtreme , missä Porin parhaat lounasmaisemat, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Yyteriä ei taida perse kestää.
Vähän ehkä myöhässä, jos tänään olit menossa syömään. Siinä keskustassa on esim Borg, jonka terasi on käviksen suuntaan. Tosin näkymät riippunee keleistä ja lomien loputtua tämä ei välttämättä ole optimaalista. Tai riippuu mistä tykkää.

Vähän ehkä myöhässä, jos tänään olit menossa syömään. Siinä keskustassa on esim Borg, jonka terasi on käviksen suuntaan. Tosin näkymät riippunee keleistä ja lomien loputtua tämä ei välttämättä ole optimaalista. Tai riippuu mistä tykkää.
Kävin Cafe salesolomikävittuonkaan Puuvillan kupeessa. Näkymät, negative. Hyvää kahvia.

For whom the bell tolls?

DAB76B27-4E10-4F4D-AE1A-3A16466E6E38.webp

Tuohan ei sinällään juurikaan poikkea muiden rakennusfirmojen toiminnasta.
Ainakin täällä pohjoisessa Lehto erottuu joukosta melko selkeästi toimintatavoillaan. Toki mestareilla on merkitystä, työvoimasta nyt puhumattakaan, miten se työmaa hoidetaan, mutta Lehdolla on ihan oma selkeästi erinlainen kulttuurinsa työmaasta riippumatta.

sitä olen ostellut ihan omasta päästä, osingon tähären

op:n hyvä suositus mm. konecranes
Varmasti joskus op osuu oikeaan, mutta kokonaisuus ratkaisee.

Lehdon kaltaisella yhtiöllä riskit on korkeammat kuin vakailla osingonmaksajilla. Itellä suurin osa on hyviä osinkopapereita ja joukossa muutamia kasvuyhtiöitä.

CollariJĂ–PĂ–. Tirsk.

Onks collarijöpö se kun esim harmaissa collegehousuista näkyy pieni munankärki? Niinkun miespuolinen ”cameltoe”?

Muistan kun aikoinaan yks kaveri laittoi facebookkiin kuvan itsestään jossa harmaissa collareissa jöpön kohdalla kunnon touhutippa kusipisarat. :david:

Back
Ylös Bottom