Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiskipöydän pyyhkiminen on maailman ihaninta. Rakastan sitä kun ei ole yhtään tiskiä ja tiskipöytä on ihan puhdas ja siisti <3

elämän pienet ilot.

:eek:

Tarkemmin ajatellen...ei siellä parvekkeella nyt niiiin kurjaa ollutkaan. Pooooortugali tekee kohta maalin...!!! :dance2: :dance2: :D

Ei hele... Katoin ekat 20min ja oli pakko lopettaa... Uskomatonta paskaa:D

E. Siis toi Sex and the City;)

Ei hele... Katoin ekat 20min ja oli pakko lopettaa... Uskomatonta paskaa:D
jalkapallo on kyllä kieltämättä aika tylsä laji katsoa (kohta on kirves ovessa :D)
mutta on sitä mukava kaveriporukalla pelata! kunhan ei kettää kyrpänaamaa ole huutamassa :thumbs:

Asdasdasdasd:D Tais olla mun quattaus pikkasen epäselvä:D Tarkotin tota sinkkuelämää:D

Asdasdasdasd:D Tais olla mun quattaus pikkasen epäselvä:D Tarkotin tota sinkkuelämää:D
dasdfdasasdf :hyvä: no kai se seki on tylsä (en ole onneksi joutunu vielä kattomaan;) ) :D

e.tänää lähti hiukset joennki kävelemään :-X
ps. moneeko se hhärpäke oli auki?

Janpa!! Sinkkuelämää ei oo mitään paskaa. Sä et vaan ymmärrä laadusta etkä naisista mitään :D

Janpa!! Sinkkuelämää ei oo mitään paskaa. Sä et vaan ymmärrä laadusta etkä naisista mitään :D

No ai hitto, just kun mä oisin tullu tänne hehkuttamaan kuinka ihana olet ;-((

Kello jo taas vaikka mitä, dexteriä kattomaan.

No ai hitto, just kun mä oisin tullu tänne hehkuttamaan kuinka ihana olet ;-((

En kaipaa sun hehkutuksia jos haukut mun lempileffaa :jahas: Sinkkuelämää on pyhä asia.

Korjattu.

:david:

No just :jahas: :jahas:

Nyt nukkumaan, huomenna eka juoruamista kaverin kanssa, sit töihin, sit Onnelaan (tosin ihan vaan käymään, en aio juoda pisaraakaan). Tulee raskas päivä :D

Vois syödä hyytelöä vitutukseen. Ja sit vana-tallinkia

Back
Ylös Bottom