Kiitti :jahas: senkin idiootti.
eipä kestä, päivänpaiste :haart:
E:tosiasiassa itken itteni uneen tänä yönä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitti :jahas: senkin idiootti.
E:tosiasiassa itken itteni uneen tänä yönä.
ei vitsi mul hajoo pää, vois alkaa siivoomaan. kaveri tulee aamulla käymään ja sano et sil saattaa olla yks kaveripoika mukana mut esan voi kuulemma laittaa vaikka pelaamaan tietokoneella tai tupakoimaan parvekkeelle siksi aikaa kun me tytöt jutellaan :D ihana asenne.
Jos sen teette niin voin sen verran kokemuksesta vihjaista että jannu karkaa sen tupakan jälkeen sieltä parvekkeelta..;) :D
..luultavasti pubiin....
Sä oot kyllä aika velho ku sillon karkasit. Asun meinaan ylimmässä, 8. kerroksessa. (mul on penthouse :D)
Sä oot kyllä aika velho ku sillon karkasit. Asun meinaan ylimmässä, 8. kerroksessa. (mul on penthouse :D)
En ois kyllä millään halunnu livistää, mut mitäs laitoit ulkoruokintaan :D Ja sit kun alkaa janottaa niin 8 kerrosta pääse alas aina helposti. Sori muuten talkkarille siitä rännistä,ei se sitten kestänytkään.. sekin osoitti et ois varmaan täytyny diettailla vähän enemmän..
Sitä päivää ei ole vielä nähty ettei miestä olisi pidätelty pubista kaljalta.
Juu eikä mikään yhtään hullumpi penthouse ollukaanEn ois kyllä millään halunnu livistää, mut mitäs laitoit ulkoruokintaan :D Ja sit kun alkaa janottaa niin 8 kerrosta pääse alas aina helposti. Sori muuten talkkarille siitä rännistä,ei se sitten kestänytkään.. sekin osoitti et ois varmaan täytyny diettailla vähän enemmän..
![]()
Ihan totta kyllä.
Joo no ei haittaa, sanoin talkkarille et mun lemmikki karkas. Meni vakuutuksen piikkiin. Ja nyt sitte loppu se syöpöttely ja kaljottelu :whip:
Melko karu kohtalo jos parvekkeelle suljetaan... ei oo kumma että ukot katoaa :D.
Melko karu kohtalo jos parvekkeelle suljetaan... ei oo kumma että ukot katoaa :D.
Pitäis ehkä lopettaa toi parvekkeelle sulkeminen 
Juu juu, lopetetaan lopetetaan...Tai no, jos nyt vielä juhannuksena vähän grillailua ja kaljoittelua? :D Sit mä lupaan ryhdistäytyä
Aiii sen takia mun miehet aina häviää johonkinPitäis ehkä lopettaa toi parvekkeelle sulkeminen
;)
No tän kerran. Mä alan kyl ite dieetille huomenna, ajattelin ainakin 2vko vetää tositosi tiukkaa linjaa. Saa nähdä miten käy, luultavasti huonosti :lol2:
No tän kerran. Mä alan kyl ite dieetille huomenna, ajattelin ainakin 2vko vetää tositosi tiukkaa linjaa. Saa nähdä miten käy, luultavasti huonosti :lol2:
Mä lupaan sit taas vähän kiristellä ennen seuraavaa turun reissua :DSabine, tsemppiä! ;) Toivottavasti kumpikin jaksetaan pysyä ruodussa.
Kyllä näistä muodoista vois hiukan lähteä. Lupaan, etten kuihdu täysin :D
Jalkapallo on perseestä.
(jää ehkä sitten se parvekekin meitsiltä väliin...)Sabine, tsemppiä! ;) Toivottavasti kumpikin jaksetaan pysyä ruodussa.
Kyllä näistä muodoista vois hiukan lähteä. Lupaan, etten kuihdu täysin :D
Jalkapallo on perseestä.
(varmaan joo!).Nooh..mä lupaan ens kerralla valita sen leffan katselun sun kanssa futismatsin sijaan(jää ehkä sitten se parvekekin meitsiltä väliin...)
Pitää olla yhteyksissä miten dieetti edistyy, huomenna ruokiksella salaattia. Juhannuksena nenänvalkaisua(varmaan joo!).
mä oon nyt muuten rakastunut yhdistelmään kurkkua + maustesuolaa. Ihan sairaan hyvää :DSinkkuelämää-leffa!! :dance: