Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

E:tosiasiassa itken itteni uneen tänä yönä.

muahahahah :evil:

ei vitsi mul hajoo pää, vois alkaa siivoomaan. kaveri tulee aamulla käymään ja sano et sil saattaa olla yks kaveripoika mukana mut esan voi kuulemma laittaa vaikka pelaamaan tietokoneella tai tupakoimaan parvekkeelle siksi aikaa kun me tytöt jutellaan :D ihana asenne.

ei vitsi mul hajoo pää, vois alkaa siivoomaan. kaveri tulee aamulla käymään ja sano et sil saattaa olla yks kaveripoika mukana mut esan voi kuulemma laittaa vaikka pelaamaan tietokoneella tai tupakoimaan parvekkeelle siksi aikaa kun me tytöt jutellaan :D ihana asenne.

Jos sen teette niin voin sen verran kokemuksesta vihjaista että jannu karkaa sen tupakan jälkeen sieltä parvekkeelta..;) :D

..luultavasti pubiin....

Jos sen teette niin voin sen verran kokemuksesta vihjaista että jannu karkaa sen tupakan jälkeen sieltä parvekkeelta..;) :D

..luultavasti pubiin....

Sä oot kyllä aika velho ku sillon karkasit. Asun meinaan ylimmässä, 8. kerroksessa. (mul on penthouse :D)

Sä oot kyllä aika velho ku sillon karkasit. Asun meinaan ylimmässä, 8. kerroksessa. (mul on penthouse :D)

Sitä päivää ei ole vielä nähty ettei miestä olisi pidätelty pubista kaljalta.

Juu eikä mikään yhtään hullumpi penthouse ollukaan :worship: En ois kyllä millään halunnu livistää, mut mitäs laitoit ulkoruokintaan :D Ja sit kun alkaa janottaa niin 8 kerrosta pääse alas aina helposti. Sori muuten talkkarille siitä rännistä,ei se sitten kestänytkään.. sekin osoitti et ois varmaan täytyny diettailla vähän enemmän..:nolo:

Sitä päivää ei ole vielä nähty ettei miestä olisi pidätelty pubista kaljalta.

Ihan totta kyllä.

Juu eikä mikään yhtään hullumpi penthouse ollukaan :worship: En ois kyllä millään halunnu livistää, mut mitäs laitoit ulkoruokintaan :D Ja sit kun alkaa janottaa niin 8 kerrosta pääse alas aina helposti. Sori muuten talkkarille siitä rännistä,ei se sitten kestänytkään.. sekin osoitti et ois varmaan täytyny diettailla vähän enemmän..:nolo:

Joo no ei haittaa, sanoin talkkarille et mun lemmikki karkas. Meni vakuutuksen piikkiin. Ja nyt sitte loppu se syöpöttely ja kaljottelu :whip:

Melko karu kohtalo jos parvekkeelle suljetaan... ei oo kumma että ukot katoaa :D.

Ihan totta kyllä.

Joo no ei haittaa, sanoin talkkarille et mun lemmikki karkas. Meni vakuutuksen piikkiin. Ja nyt sitte loppu se syöpöttely ja kaljottelu :whip:

"lemmikki" ..ooh :haart: :D

Juu juu, lopetetaan lopetetaan...Tai no, jos nyt vielä juhannuksena vähän grillailua ja kaljoittelua? :D Sit mä lupaan ryhdistäytyä

Melko karu kohtalo jos parvekkeelle suljetaan... ei oo kumma että ukot katoaa :D.

No sitähän minäkin! Aivan turhaa ylireagointia laittaa parvekkeelle jos toinen vähän perseilee :D

Aiii sen takia mun miehet aina häviää johonkin :eek: Pitäis ehkä lopettaa toi parvekkeelle sulkeminen :rolleyes:

Juu juu, lopetetaan lopetetaan...Tai no, jos nyt vielä juhannuksena vähän grillailua ja kaljoittelua? :D Sit mä lupaan ryhdistäytyä

No tän kerran. Mä alan kyl ite dieetille huomenna, ajattelin ainakin 2vko vetää tositosi tiukkaa linjaa. Saa nähdä miten käy, luultavasti huonosti :lol2:

Aiii sen takia mun miehet aina häviää johonkin :eek: Pitäis ehkä lopettaa toi parvekkeelle sulkeminen :rolleyes:

;)

No tän kerran. Mä alan kyl ite dieetille huomenna, ajattelin ainakin 2vko vetää tositosi tiukkaa linjaa. Saa nähdä miten käy, luultavasti huonosti :lol2:

Mä kans. Tällä viikolla alotin dieetin. Pitäs vielä vähän ryhdistäytyä...

Kiitos :) Mä lupaan sit taas vähän kiristellä ennen seuraavaa turun reissua :D

Älähän liian tiukalle linjalle rupea, katoaa vielä nuo sun muodot :whip:

Nyt täytyy korkata seuraava olu...rahkapurkki ja kattoa Hollannin matsi loppuun :dance2:

Sabine, tsemppiä! ;) Toivottavasti kumpikin jaksetaan pysyä ruodussa.

Kyllä näistä muodoista vois hiukan lähteä. Lupaan, etten kuihdu täysin :D
Jalkapallo on perseestä.

Jalkapallo on perseestä.

No ei kyllä oikein vois, mut lupaat kans sitten ettei diettailu karkaa käsistä :D

Nooh..mä lupaan ens kerralla valita sen leffan katselun sun kanssa futismatsin sijaan :) (jää ehkä sitten se parvekekin meitsiltä väliin...)

Jalkapallo on perseestä.

Pitää olla yhteyksissä miten dieetti edistyy, huomenna ruokiksella salaattia. Juhannuksena nenänvalkaisua :rolleyes: (varmaan joo!).

Nooh..mä lupaan ens kerralla valita sen leffan katselun sun kanssa futismatsin sijaan :) (jää ehkä sitten se parvekekin meitsiltä väliin...)

Sinkkuelämää-leffa!! :dance:

Pitää olla yhteyksissä miten dieetti edistyy, huomenna ruokiksella salaattia. Juhannuksena nenänvalkaisua :rolleyes: (varmaan joo!).

Ehdottomasti :) mä oon nyt muuten rakastunut yhdistelmään kurkkua + maustesuolaa. Ihan sairaan hyvää :D

Grilliruoka ja makeiset on parasta diettiruokaa.

Nyt kohtapuolin nuQ, enää pari päivää kesälukioo.

Back
Ylös Bottom