Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pidetään keskustelu asiallisena&kuvia ei tarvi lähettää

on erinäisistä syistä aika "siipi maassa", uupumus, väsy ja ketutuksen multihuipentuma. Täällä kun kansalla just rakastettavan vinoa huumoria,
meininkiä ja meisselinkiä, niin nyt ku oisin "vähän" piristyksen, tsempin yms., tarpeessa niin sanokeepa miulle mitä tahnasa positiivista...

kidois jo etukätteen.
Saat tästä mukavan kuvan meidän kissasta!
IMG_9938.webp

Minusta viis. Sinä menetät!
Ja jos olen jollain tapaa pahoittanut sinun mielesi niin nöyrin anteeksipyyntö, ei ole ollut tarkoitus.
Eikä ole mitenkään vieläkään tarkoitus olla ilkeä tai pahoittaa mieltä tai millään muullakaan tapaa olla missään määrin ikävä niin vaatii aika hitosti että minä ihan oikeasti etenen keskustelua pidemmälle netissä.

Ja jos olen jollain tapaa pahoittanut sinun mielesi niin nöyrin anteeksipyyntö, ei ole ollut tarkoitus.
Eikä ole mitenkään vieläkään tarkoitus olla ilkeä tai pahoittaa mieltä tai millään muullakaan tapaa olla missään määrin ikävä niin vaatii aika hitosti että minä ihan oikeasti etenen keskustelua pidemmälle netissä.
Kääk mistä päättelit että olet mieleni pahoittanut (n) sellaiseen ihmeeseen nimittäin ei moni kykene. Viime kerrasta taitaa olla vuosi ja silloinkin olin ihan itse syypää :ROFLMAO: Et ole minulle selityksiä velkaa, nähdään postilaatikolla jos nähdään :love:

Pari munkkia, pari lihistä, lihapullia ja perunamuusia, puolikas karkkipussi, pari leipää, puoli litraa maitoa. Oli lämpimään ruokaan tunnin sulattelu tauko, mutta nälkä ei ole.

Kääk mistä päättelit että olet mieleni pahoittanut (n) sellaiseen ihmeeseen nimittäin ei moni kykene. Viime kerrasta taitaa olla vuosi ja silloinkin olin ihan itse syypää :ROFLMAO: Et ole minulle selityksiä velkaa, nähdään postilaatikolla jos nähdään :love:
Sitä postarikeikkaa mä kyllä odotan innolla.
Eli peace and love :love:

Seuraavalla kerralla sitten!
Miesolento kysyy aina minulta millanen keli on, vaikka sillä on kännykkä kädessä. Tänään sanoin, että saat ottaa ite selville. Katto kännykästä, että pari astetta lämmintä. Kun päästiin ulos, alko ulina, miksi en kertonu, että tulee vettä. Kilttiinä tyttönä tokaisin, että sinullaki pää kääntyy sen verran, että näet ikkunasta pihalle. On nää kaupunkireppanat välillä vähä tämmösiä...

Seuraavalla kerralla sitten!
Miesolento kysyy aina minulta millanen keli on, vaikka sillä on kännykkä kädessä. Tänään sanoin, että saat ottaa ite selville. Katto kännykästä, että pari astetta lämmintä. Kun päästiin ulos, alko ulina, miksi en kertonu, että tulee vettä. Kilttiinä tyttönä tokaisin, että sinullaki pää kääntyy sen verran, että näet ikkunasta pihalle. On nää kaupunkireppanat välillä vähä tämmösiä...
... tä.

peruin kevään kilpailut, koska elämänlaatu saattaapi parantua siitä kun ajattelee omaa terveyttään eikä suorita tunnollisesti.

peruin kevään kilpailut, koska elämänlaatu saattaapi parantua siitä kun ajattelee omaa terveyttään eikä suorita tunnollisesti.
Paranee.
Ei toki kokemusta voimailusta mutta tunnollisesta suorittamisesta sitäkin enemmän.
Hyvä, että rohkenit tehdä tuon päätöksen!

Mikähän ny kun herättä jo ennen 4 eikä millään uni takas silmään.
Varmaan se että kiristely etenee ja viikonlopun rälläyksisistä huolimatta toistaiseksi alin paino.
Taitaa olla 6kg kohta lähtenyt ja jos pari vielä riipasis veke niin ehkä just kehtais menä rannalle, toisaalta ongelmana on ruipelo vartalo ja vaara että lokit vie mennessään.

Back
Ylös Bottom