Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ulkona on aivan upea ilma!

Aurinko paistaa ja ei yhtään pilveä taivaalla:hyper:

työnteko voittaa aina laiskottelun...

(vittu NOT)

Haluutko kustantaa mulle 7pvä putken? :rolleyes: :D

Tän voi moni kustantaa, riippuen siitä mitä saa vastapalvelukseksi...
;)

Onks kesällä joka vkl paljon vai vähän? :D

mutkun sä tunnut olevan aina dokaamassa :D

tänään provinssiin!!! otan ihan pirusti kamaa mukaan mut oon varma et unohdan silti jotain tärkeetä. hiusten suoristajan jätän suosiolla kotiin :D

JEPPP! loistavaa! :hyper:

ps. missä ne meinas "juhlistaa" tänään niitä heksan lähtiäisiä, vai miten se sanotaan :D

En tiedä vielä, varmaan pitäs mennä kesikseen muiden teinien kanssa sekoilemaan:D Sinne siis:dance2:

Pitkäskö lähtee RMJ:hin? Ollaan yhen kaverin kanssa pitkään mietitty ja nyt sais molemmille kolmen päivän liput yhen hinnalla. En oo koskaan festareilla ollut ja ehkä nyt olis korkee aika? :kippis1:

Jos alennusta saat ja kiinnostaa, niin mikä ettei. :)

Emmäkään oo viä ollut ja saa nähä, koska jaksaa...
Mulla taitaa jäädä se "ryypätään viikko mudassa ja ei jakseta kasata ees telttaa"-vaihe väliin...
Harmi ;)

Kyllä vois Jussiks jotain kehittää, kun en oo töissäkään... Kerrankin...

Ei jumalauta mä tein sen! Ui saatana, hyvä fiilis! Ja sitten en yhtynyt neitsyt mariaan...:jahas:

Pitäis vissiin alkaa venyttelemään selkävaivojen varalta. :s

Kahen kilon siiika! EI JUMALAUTA! Tulkaa kahtooo! Hianoo säätä taas kerra ja peliin pitäis tänää mennä -.-

Back
Ylös Bottom