Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saakohan koneeseen ottaa urheilulaukun plus laukun mis on läppäri eli kaks pikkust kassii??

Kuhan se ei ny mikää saatanan iso ole. Jos mahtuu sinne ylös ni bingo, koska mitään tavaraahan ei sääntöjen mukaan saisi olla lähtiessä pyörimässä jaloissa tms.

Unille!

Kuhan se ei ny mikää saatanan iso ole. Jos mahtuu sinne ylös ni bingo, koska mitään tavaraahan ei sääntöjen mukaan saisi olla lähtiessä pyörimässä jaloissa tms.
Mahtuu molemmat sinne ylos hyvin, ajattelin vaa ku rajotuksis sanottiin et yks laukku ja mul on kaks ni ei kai ne niin tylyi oo et sanoo et sa et ton toisen kans koneeseen tule.

Niin ja tuohon koneisia laukkuun juttuun vaan vielä, että eiköhän se onnistu. Niin kauan kunhan sulla ei ole mitään nesteitä niissä laukuissa.
Tai jos sattuu olemaan, niin voit olla varma ettet enää niitä sitten näe
edit: niin siis nesteitä, ei laukkuja sentään :D

Ryynäsin entisen anopin vierashuoneen sohvalle. Otin ehkä 4 kunnon isoa tuoppia ja sitte menin tukevat käristemakkarat mahassa muhien maate. Justiin olin saanu silmät kii ni mitä perkelettä? Nukunko mä ruotsinlaivalla? Keinuttaa niin pirusti. Sen verran sain poskea käännettyä et ensimmäinen annos syöksyi siihen paikkaan, seinään, mun naamalle sekä puhtaille lakanoilla. Loput tulla tulvahti matolle.
Voi vittu mä taas ajattelin, entisen anopin luona. Enkö ny muuta paikkaa keksiny. Noh, mitä aikanaan ovat tyttärensä käden antaneet, nyt saavat takas atrian grillihiillosta.
Onneksi ex-anoppini ei ollu kotona. Oli rilluttelemassa virossa.
Kävin sanomassa asiasta vasta aamulla ex apelleni, joka tuttuun tyyliinsä laitto ostos-teeveetä kovemmalle ku yritin puhua. Koetin ettiä joka helvetin kaapista jotain myrkkyä millä se lähtis mutta ei.
Hinkkasin sitä patjaa niin paljon ettei siinä oo sen satavuotishistorian aikana hinkattu vielä ikinä niin suurella intohimolla. Välillä kuulin ku entinen appi ukkoni huusi et laita ny saatana sitä väliovea siellä pienemmälle, etei koko talo haise sille paskalle! Tuuleta siellä vähän!
Ei se paska lähteny, haju ja tahrat jäi mutta minä pakenin paikalta ennen pirttihirmun kotiintuloa.
Jätin rätin ja sangon valmiiksi.

Hep... kalsarikännit...

Vielä ylhäällä... Mut pitää kai mennä nukkumaan ku pittää väkisin pysytellä hereillä, ja olutki loppu...

Back
Ylös Bottom