Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiku selkä on etelleen kipeä

9041c73e5ddd2bb809c934051ada5529.jpg

Ostin jalapeno popperseja..

Minäkin kerran, tosin vahingossa kun joku Keijo oli heittäny paketin normien sekaan. Hokasin sitte kun pikkulikka sano pöydässä ettei tykkää, yleensä dlis muuta kun niitä. No ei ne pahoja ollu mulle vaikken mausteisista safkoista tykkää. Tai lähinnä mun pakki ei tykkää.15451534646896584091254483441303.webp Niiden kuulien määriä en kyllä laskenut.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6732c4eb-0db5-4a5e-b5e4-a0ae37f55925

Kirjoitin tästä hienosta miehestä aiemmin täällä. Kertoi kuinka kasikytluvulla joku Pirkko läpsytteli tisseillä häntä naamaan. Arvattavissa olikin että Suomi iskee takaisin.
Toivon ihan tosissani ettei esim. pomoni keksi tällaisista alkaa läpsytellä naamaani karvaisia pallejaan eikä edes taputella takapuolelleni, palleilla tai muutenkaan. Se olisi minulle kyllä liikaa. Minusta on ihan hyvä periaate olla geneerisesti läpsyttelemättä töissä tai virallisissa yhteyksissä. Liekö tälle lääkärille sittenkin syntynyt jonkinlainen drauma tästä läpsyttelystä kun haluaa sitä kovasti siirtää eteenpäin. Tällainen yhteyshän tunnetaan.

Toivon ihan tosissani ettei esim. pomoni keksi tällaisista alkaa läpsytellä naamaani karvaisia pallejaan eikä edes taputella takapuolelleni, palleilla tai muutenkaan. Se olisi minulle kyllä liikaa. Minusta on ihan hyvä periaate olla geneerisesti läpsyttelemättä töissä tai virallisissa yhteyksissä. Liekö tälle lääkärille sittenkin syntynyt jonkinlainen drauma tästä läpsyttelystä kun haluaa sitä kovasti siirtää eteenpäin. Tällainen yhteyshän tunnetaan.

Mua ei haittais jos hyvinsäilynyt naispuoleinen esimieheni läpsisi mua tisseillään. Mut mä olenkin pervertikko. Harmi kun hän lähti ulkomaille pelastamaan erästä projektia. Sain ulkomaanelävän koiraksen tilalle. Tosin fiksu on hänkin, mutta muuten ei viehätä.

Itse en kyllä haluais läpsiä ketään vaikka mulla ei karvaisia palleja olekkaan. Enkä taputella. Enkä halata. Max kätellä. Koska kaikilla olkoon koskemattomuus.

Paistettua maksaa ja urugualaista punkkua, tästä ei paljon elämä voi parantua. Paitsi unohdin ostaa kermaa ja Tappara on vielä tappiolla, mutta se on vain lisää jännitystä elämään.

Mistä sä tiedät, että sun pomon pallit on varmasti karvaiset?:cautious:

Sinne män puolet suklaalevystä. Leposyke n.70. Piti alkaa ihmettelemään onko mussa jotain vialla kun kaveri kysyi mitä oikein teen siellä kun mulla keskisyke on 130 ja max 174.. Vastasin että treenata.(y) No suht samoja lukuja toi kello näyttäny aina jumpalla, tiedä sitten. Olo on ainakin ihan jees.

Back
Ylös Bottom