Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hehe, myyn taas kamaa netissä ja yhden myyntiartikkelin kohdalla on melkoista vatkaamista taas ihmisten kanssa. Useita kiinnostuneita henkilöitä oli ja eikös porukan ainoa mies alkanut taas tinkimään. Heh. Toissapäivänä myyntiin laitettu tuote ja väkeä jonottamassa sitä, niin juuei en laske hintaa neljäsosaa kun pyyntö varsin kohtuullinen alun alkaenkin.

Ammatillinen koulutus = tätä sitä ja tota, opit töissä loput.

Työmaallahan sitä oppii en kiellä, mutta koulutus on pääosin jännäksi mennyt.

Olipa ärsyttävä aamu. Joku naapuri oli oksennellut rappukäytävään, oletan että kännissä. Siinä sitten loikin koiran kanssa oksujen keskellä.
Yhden maton käänsin myttyyn, jotta ei haise niin pahasti ja peitin talouspaperilla loput. Kirjoitin vihaisen lapun seinälle, ja soitin huoltoyhtiöön että tulevat vaihtamaan sen maton.

Noh tytär 7v jäi yksin kotiin ja kun sen piti lähteä kouluun, sille iski (hänelle tyypillinen) älytön hysteriakohtaus, että ei uskalla mennä rappuun, jos se känniläinen on yhä siellä.
30 minsaa lohduttelua ja tsemppaamista ja lopulta karjaisu PAINU SINNE KOULUUN N-Y-T! No lähti sitten onneksi.

Ymmärtäisin jos lapsi pelkäisi sellasia normaaleja asioita, kuten pimeää, yksinoloa, hammaslääkäriä, jotain pelottavaa telkkarista tms. Mutta ei, mun tytär pelkää tosi erikoisia juttuja. Ei ole eläessään edes nähnyt kännissä olevaa ihmistä, ja nyt siitä tuli sitten joku elämää suurempi hysteria.

Ja ai saatana kun mä vihaan tollasia känniääliöitä, jotka yrjöilee pitkin poikin eivätkä edes tule siivoamaan. Jos ei osaa juoda, niin tarviiko juoda? Kysyn vaan.

Huomenna firman pikkujoulut. Pitäisiköhän tänään testata mahdunko edustavampiin kamoihin (ostettu Simo vaatehuoneelta 99) vai vedänkö huomenna tuurilla?

Vai suoraan one piece päällä?

Huomenna firman pikkujoulut. Pitäisiköhän tänään testata mahdunko edustavampiin kamoihin (ostettu Simo vaatehuoneelta 99) vai vedänkö huomenna tuurilla?

Vai suoraan one piece päällä?
Suåsittelen Morphsuittia. Esim. Slenderman on semmonen kivan smart casual.

E. Tuosta. En suosittele uimista kengät jalassa ko. asussa. Meinasin hukkua kerran Extreme-runissa ojaan.

slenderman-morphsuit-2-us.1500039347.jpg

treenimotivaatio on nolla, täysi nolla. Ei vaan jaksa kiinnostaa.

Minulla tämä viikko on ensimmäinen kuukausiin, kun treenimotivaatio on noussut pakkasen puolelta plussalle. Jos jotain olen oppinut, niin jatkossa salin ykköskriteerin täytyy olla se, että se on lähellä ja siellä on helppo käydä, koska matkoihin ja säätämiseen menevä aika vituttaa ja tappaa motivaatiota enemmän kuin hyväkään treeniympäristö kompensoi.

Yllättävän hyvin satunnainen höntsäilykin kyllä säilyttää kuntoa ja rutiinia, satku tipahti eilen vielä ihan nätisti riipusta rinnalle kun vaihteeksi huvitti tehdäkin salilla jotakin.

iltalehti on laittanut automatiikan tonne kommenttikenttään, ei mene edes moderaattoreille asti kun täyttää jo valmiiksi niiden määrittelemät ehdot hylkäykseen. Kommentti oli asiallinen mutta faktaa ei voi enää kirjoittaa.

Minulla tämä viikko on ensimmäinen kuukausiin, kun treenimotivaatio on noussut pakkasen puolelta plussalle. Jos jotain olen oppinut, niin jatkossa salin ykköskriteerin täytyy olla se, että se on lähellä ja siellä on helppo käydä, koska matkoihin ja säätämiseen menevä aika vituttaa ja tappaa motivaatiota enemmän kuin hyväkään treeniympäristö kompensoi.

Yllättävän hyvin satunnainen höntsäilykin kyllä säilyttää kuntoa ja rutiinia, satku tipahti eilen vielä ihan nätisti riipusta rinnalle kun vaihteeksi huvitti tehdäkin salilla jotakin.
niin, sehän tässä onkin persiistä kun voin treenata työpaikalla ja työaikana. Silti ei maistu.

Minua ärsyttää 18km/20min+ salimatka. Tie huonossa kunnossa ja ehkä Suomen mutkaisin. Koskaan en oo jättänyt treeniä väliin matkan takia mutta vituttaa kyllä nyt huonommilla keleillä ajaa. No, tilanne tuskin tämä pitkään, ensi talvena tuskin tuolla enää asun.

Motivaatio, mitä se on?
Olen viimeiset 4 vuotta käynyt vähintään 4x viikko salilla jos en ole ollut kipeä tai reissussa mutta nyt on ollut tänä syksynä hieman hakusessa into.
Aiemmin tuli mentyä salille jos ei ollut nyt ihan varma että onko kipeä mutta nyt se on hyvä syy jäädä sohvalle vetämään vaikka kaljaa.
Mulla alkoi treenaaminen siitä kun yksi kesä pällistelin mun kessiä ja mietin että koskahan toi syntyy, tästä kovin päättäväisesti ajattelin laittaa tilauksen sixpäkin jota jaksoinkin jahdata kovalla reenillä ja oikein syömällä mutta jos en vedä itteeni auchwits malliksi niin ei sitä sikspäkkiä näy.

^Tuo olisi hyvä idea.

Mulla myös treenimotivaatio hakusessa. Onneksi käyn niin paljon ohjatuilla tunneilla, että siellä on pakko tehdä edes jotain.
Mulla kestää kokonaiset 5 minsaa kävellä salille, eli matkaakaan en voi käyttää tekosyynä.

Nyt olis kyllä pakko vähän kutistua, kun ostin kaverilta tosi kivan takin ja olisi mukava kehdata käyttää sitä. Se on niin lyhyt, että pylly näkyy, joten pylly pitäisi saada esittelykuntoiseksi.

Back
Ylös Bottom