Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syön mun kipuihin pitkävaikutteista särkylääkettä ja illaksi sirdalud että saan nukuttua.
Alat kuulostaa jo minulta . Nyt vittu ryhtiä siellä!Joo kyllä mä tiedostan et oon läski ja ruma ihan omien valintojen perusteella. Mutta ei tuolla taida olla enää mitään väliä.![]()
Alat kuulostaa jo minulta . Nyt vittu ryhtiä siellä!
Lämmin autotalli åckså.Webasto on ihq!
Mitä jos suunnitelmani onkin tulla rantapalloksi Rantapallon sijaan?Alat kuulostaa jo minulta . Nyt vittu ryhtiä siellä!
Sillähän minäkin, mutta ei se auta, jos startti on minuutin päästä ajatuksesta.Webasto on ihq!
Onneksi se on sinulle mahdoton urakka, tälläiseen surkeuteen et sentään kykene.Mitä jos suunnitelmani onkin tulla rantapalloksi Rantapallon sijaan?![]()
. Täytyy toria selailla jos tulis vastaan epäilyttävän halpa Whiten 5lite.Saako nillittää?Sillähän minäkin, mutta ei se auta, jos startti on minuutin päästä ajatuksesta.
Enemmänkin penkinlämmitin on tässä tapauksessa hyvästä.
Normaali on se, että tolppaan tökkään kiinni. Webastoa sitten, jos tolppaa ei lähellä tai kiirus.

tääh Minä en nyt ymmärrä?Saako nillittää?
Siirrätte tavaraa Rocklalla.
Tilaatte seiniin Gyprokkia
Auto lämpeskin Webastolla
Ja mitä näitä nyt muita olikaan...![]()
Naru olisi halunnut, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä, eikä yhden valmistajan tuotemerkillä.tääh Minä en nyt ymmärrä?
Tosin syön samaan aikaan, joten oletettuna miessukupuolisena kahteen asiaan keskittyminen on kuulemma hankalaa.
Veit jalat suustani, ei hjymmarra?tääh Minä en nyt ymmärrä?
Tosin syön samaan aikaan, joten oletettuna miessukupuolisena kahteen asiaan keskittyminen on kuulemma hankalaa.