Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On se perkele miten hankalaks hommat menee kun puhelin vaihtuu. Yhteystietojen kopiointi on tolkuttoman vaikeaa ja verkkopankin tunnuslukusovellusta varten pitäis olla aktivointikoodi, jonka saa verkkopankista, johon ei pääse uudella puhelimella kirjautumaan.

Mulla oli kans pientä ongelmaa noiden yhteystietojen kanssa kun luuri vaihtui. Mutta siirtyi ne sitten viimein uuteen.

Tilanne on nyt se, että kardaaniin kahdeksan pulttia ja voimalinjan pitäisi olla toimiva.

Mulla firman IT-tukihenkilö sai ne yhteystiedot jotenkin mun työsähköpostin tiliin, mutta puhelimeen asti päivitty vain muutama ja niistäkin vain sukunimet. SIM-kortillekaan ei nykyään kai saa tallennettua yhtään mitään.

Pyydän asiallisuutta. Ketjussa on nyt liikaa NAISmaista itsensä tutkiskelua.

Palataan aiheeseen:
17145528.gif

jaahas,,, on se hyvä kun on tens kivunlievitin, muutoin ois ehkä voinu olla turha ees aatella että vois ees yrittää nukahtamista...
kipuilu, tooosi mukavaa puuhaa.... huoh.

Mun selkäranka on tehty nallekarkeista. Ei saatana, kolmas ilta kahteen viikkoon kun haen pitsan. Onneksi tuli sentäs tehtyä kunnon sykkeennostatus, mikään ihmekään kun runko muistuttaa rullakebabia :barefoot:

Eikai se pizza niin huono ole :whistle: tai jos on niin hyvää se ainakin on.

Onneksi pelkkä pizza ei ole kovin paha itsessään vaikka rasvaa siinä onkin, mutta aina vois mennä pahemmin ja kiskasta kylkeen paketin keksiä, pullapitko, pari norsua ja 3 litraa kokista.

jaahas,,, on se hyvä kun on tens kivunlievitin, muutoin ois ehkä voinu olla turha ees aatella että vois ees yrittää nukahtamista...
kipuilu, tooosi mukavaa puuhaa.... huoh.
Missä sulla kipua? Tens ilmeisesti auttaa niihin?
Meillä on tens ja mulla on usein kipuja mutten koskaan muista käyttää sitä.
Syön mun kipuihin pitkävaikutteista särkylääkettä ja illaksi sirdalud että saan nukuttua.

Back
Ylös Bottom