Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä kinkkukiusausta:
Peruna, itse kuorittu ja viipaloitu, kotimaista.
Palvirouhe, alkuperämaa Suomi, kotimaista
Kuohukerma, kotimaista
Kananmuna, kotimaista
Tomaatti, kotimaista
Ketsuppi, kotimaista, biokaasulla valmistettua
Maito, Valion luomu, kotimaista
Meinnä menisi täällä suomenmaalla aika hyvin, jos kaikki söisivät kotimaista. Mutta ei.
Kyllä.Myös kiusauksen tekijä, kotimainen.
Ja kotimaassa nussittu.
Yleensä kiusauksiin lähtökohtaisesti peruna suikaloituna mutta joxuz vahvistaa poikkeuksen.Minä kinkkukiusausta:
Peruna, itse kuorittu ja viipaloitu, kotimaista.
Palvirouhe, alkuperämaa Suomi, kotimaista
Kuohukerma, kotimaista
Kananmuna, kotimaista
Tomaatti, kotimaista
Ketsuppi, kotimaista, biokaasulla valmistettua
Maito, Valion luomu, kotimaista
Meinnä menisi täällä suomenmaalla aika hyvin, jos kaikki söisivät kotimaista. Mutta ei.
Kerrrrma kun imeytyy, niin se on jo sellaista mössöä, että vois vaikka kokonaisina heittää vuokaan.Yleensä kiusauksiin lähtökohtaisesti peruna suikaloituna mutta joxuz vahvistaa poikkeuksen.
Silloin harvoin ku mä kokkaan jotain niin tietenki palovaroitin alkaa soida. Tein lehtipihviä ja juuresranuja.
Näinhän se on, kuhan vaan ja ninnannunnaKerrrrma kun imeytyy, niin se on jo sellaista mössöä, että vois vaikka kokonaisina heittää vuokaan.
Olipa työvko.
Fuck. Itse matkustan sieltä pois.Oohoh. Olipa työvko. Ihan hävetti olla keikillä kun oli niin rauhallinen iltavuoro.
Tekisi mieli mennä sohvalle kalapuikoksi ja avata telkkari. Mutta ei kannata. Siitä ei pääse ylös ennen puoltayötä. Ja sitten olisi kaikki hommat tekemättä.
Huomenna pitäis matkustaa Hämptoniin.