Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla etelleen suuri suunnitelma panna maata vasta huomisen puolella

etellisestä kerrasta onkin aikaa

aikaiseen valvomisesta siis

Minä kinkkukiusausta:

Peruna, itse kuorittu ja viipaloitu, kotimaista.
Palvirouhe, alkuperämaa Suomi, kotimaista
Kuohukerma, kotimaista
Kananmuna, kotimaista
Tomaatti, kotimaista
Ketsuppi, kotimaista, biokaasulla valmistettua
Maito, Valion luomu, kotimaista

Meinnä menisi täällä suomenmaalla aika hyvin, jos kaikki söisivät kotimaista. Mutta ei.

Hienoa!

Myös kiusauksen tekijä, kotimainen.

Ja kotimaassa nussittu.

Minä kinkkukiusausta:

Peruna, itse kuorittu ja viipaloitu, kotimaista.
Palvirouhe, alkuperämaa Suomi, kotimaista
Kuohukerma, kotimaista
Kananmuna, kotimaista
Tomaatti, kotimaista
Ketsuppi, kotimaista, biokaasulla valmistettua
Maito, Valion luomu, kotimaista

Meinnä menisi täällä suomenmaalla aika hyvin, jos kaikki söisivät kotimaista. Mutta ei.
Yleensä kiusauksiin lähtökohtaisesti peruna suikaloituna mutta joxuz vahvistaa poikkeuksen.

irmalla on pullollinen kotimaista single malt viskiä

3kg punajuuria
3kg sipulia
1kg kaalia
1,5kg jauhelihaa
1 naga

Mutta kaikki ei mahdu, jotain pitää vähentää.

Tätä miettiessa 12v Caol Ila.

Silloin harvoin ku mä kokkaan jotain niin tietenki palovaroitin alkaa soida. Tein lehtipihviä ja juuresranuja.

irmalla on pullollinen kotimaista single malt viskiä

ON!

3CD16BDE-94B1-4289-BF89-CD98CE2D0A33.webp

Katsoin juuri Justice leaguen ja kyllä pupillit laajeni, kun näin aquamanin(Jason Momoa), saatoin tuntea teinityttömäistä ihastusta tai ehkä pientä panetustakin. Itse täydellisyys!

Tai ehkä tämä menee väsymyksen piikkiin, kun on vauvan unikoulutus ollut työnalla, pääkoppa saattaa vähän olla sekaisin väsymyksestä.

Oohoh. Olipa työvko. Ihan hävetti olla keikillä kun oli niin rauhallinen iltavuoro.
Tekisi mieli mennä sohvalle kalapuikoksi ja avata telkkari. Mutta ei kannata. Siitä ei pääse ylös ennen puoltayötä. Ja sitten olisi kaikki hommat tekemättä.

Huomenna pitäis matkustaa Hämptoniin.

Soitettiin kesken iltavuoron, jos olisin mennyt toisaalle yövuoroon. Olisin mennyt jos ei huomenna pitäisi ajaa autoa. Siinä olisi ollut optimia kerrakseen.

Oohoh. Olipa työvko. Ihan hävetti olla keikillä kun oli niin rauhallinen iltavuoro.
Tekisi mieli mennä sohvalle kalapuikoksi ja avata telkkari. Mutta ei kannata. Siitä ei pääse ylös ennen puoltayötä. Ja sitten olisi kaikki hommat tekemättä.

Huomenna pitäis matkustaa Hämptoniin.
Fuck. Itse matkustan sieltä pois.

Back
Ylös Bottom