Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Krakovassa parasta: Hotellin sänky. Juuri oikealla tavalla jämäkkä tukemaan selkävaivaisen rankaa.
Ei aamua ilman, että olisin pitänyt asiasta esitelmää miehelle. :nolo:

Onkohan siellä vielä pahviset trabantit leikkimässä poliisia?
Yksi huono asia tuli mieleen, liikenne joka on aivan kaistapäistä tai ainakin oli joskus. Ohitukseen sopivia paikkoja ei erikseen ole koska sillä ei ole väliä onko mutka oikealle, vasemmalle vai onko risteys tai mäki.

Krakovassa parasta: Hotellin sänky. Juuri oikealla tavalla jämäkkä tukemaan selkävaivaisen rankaa.
Ei aamua ilman, että olisin pitänyt asiasta esitelmää miehelle. :nolo:
Olisit nyt myös uittanut tuohon lauseeseen sanan seura, ihan vaan koska....

Olisit nyt myös uittanut tuohon lauseeseen sanan seura, ihan vaan koska....
Toki, minusta on ollut kiva syventyä historiaan nimenomaan yhdessä. Ja on ollut kiva kertoa jollekin sängyn erinomaisuudesta ja herätellä ajatusta kotisängyn uusimisesta. :whistle: :barefoot:

Tuskinpa tuosta pahastuu: miehen suusta sentään turha odotella viitteitä edes suhteen olemassaolosta. :ROFLMAO:
Vai miten usein lie asiaan viitannut viimeisen viiden vuoden aikana, mitä on yhdessä oltu. :love:

Ruotsinreissu oli perseestä, kaksi viikkoa lasten kanssa siellä oli ihan liikaa. Hermot riekaleina. Eilen illalla iski hirveä migreenikohtaus, niin että laatta lensi. Jos jotain positiivistä pitää mainita, niin olen tunnollisesti käynyt salilla ja lenkillä.

Ruotsinreissu oli perseestä, kaksi viikkoa lasten kanssa siellä oli ihan liikaa. Hermot riekaleina. Eilen illalla iski hirveä migreenikohtaus, niin että laatta lensi. Jos jotain positiivistä pitää mainita, niin olen tunnollisesti käynyt salilla ja lenkillä.
En tykkää siitä että oli perseestä vaan siitä, että sanot sen ääneen (y)

Tykkään kyllä tosi paljon Kaupin metsistä. Näin kuumalla siellä ei kamalasti ole edes muita lenkkeilijöitä, ja metsään pääsee pakoon auringon porotusta.

Kylläpäs oli kiva kun työkaveri tuonut berliininmunkin eilisestä. Hetken tauolle ehti istahtaa ja nauttia kahvin kera, viikonloppuna kyllä vähän seurattava mitä sitä suuhunsa pistää. :confused:

:)
Tuskinpa tuosta pahastuu: miehen suusta sentään turha odotella viitteitä edes suhteen olemassaolosta. :ROFLMAO:
Vai miten usein lie asiaan viitannut viimeisen viiden vuoden aikana, mitä on yhdessä oltu. :love:

Jos Siikkeri haluaa pitää parhaat asiat elämästään omana tietonaan. :love:

Tykkään kyllä tosi paljon Kaupin metsistä. Näin kuumalla siellä ei kamalasti ole edes muita lenkkeilijöitä, ja metsään pääsee pakoon auringon porotusta.

Musta tulee metikössä ihan vainoharhanen. Oon ihan varma, että hirvikärpäset, punkit ja käärmeet syö mut elävältä. Ei sillä, viime viikonlopun pyöräilylenkki metsässä sai aikaan maastopyörä kuumeen ja tuntui itselle sopivalta muodolta viettää metsässä aikaa.

Musta tulee metikössä ihan vainoharhanen. Oon ihan varma, että hirvikärpäset, punkit ja käärmeet syö mut elävältä.
Vaikuttaisivat pysyvän omalla puolellaan, kun minäkin pysyn. Varmaan enemmän olisivat kaikenlaiset ötökät kimpussa jos pikkupoluille lähtisi, mutta eivät kamalasti vaivaa isommilla lenkkipoluilla. Illalla jos menee niin mäkäräisiä on vähän liikkeellä mutta päivällä ei senkään vertaa. Vähän jotenkin kammottaa ne kissankokoiset sudenkorennot joita lentelee isot parvet risukasoista polun yli mutta toistaiseksi eivät ole syöneet minua.

Lasten kuullen ei sentään viitsi ääneen sanoa. Vauva oli ainoa helppo tapaus koko reissun aikana, koska 9v esiteini, 6v uhma ja 2v infernaalinen uhma. Selvisin sentään hengissä.
Ja mulle oli eilen maailmanloppu ja häpeän huipennus kun 9v puhelinaddikti huusi ekat 20 minsaa niin että koko lentokone varmasti kuuli kuinka paskat vanhemmat hänellä on.
Pääsinkin helpolla :)

Mua kovasti houkuttaisi Jukka Harjun Natural bootcamp -verkkovalmennus, kun tykkään Harjun kehonhuoltojutuista muutenkin ja tunnetusti mulla kroonisesti joka paikka vinossa ja kipeä. Nyt saisi alle satasella, viitsisikö ottaa? Luulen, että jos maksan ja saan harjoitukset tuollaisena verkkovalmennuksena niin saattaisin jopa tehdä ne.

Back
Ylös Bottom