Ei vielä, perhekunnan pääluvun lisäykseen n. kolme viikkoa.Kaksi istuinta, onko teillä lisäännytty kysyn vaan. Toisekseeen, ihan Ok bilika mutta sulla sulaa aivot kun on vaan kaksi ovea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vielä, perhekunnan pääluvun lisäykseen n. kolme viikkoa.Kaksi istuinta, onko teillä lisäännytty kysyn vaan. Toisekseeen, ihan Ok bilika mutta sulla sulaa aivot kun on vaan kaksi ovea.
Sullahan on sitten piiiiitkä kesälomaEi vielä, perhekunnan pääluvun lisäykseen n. kolme viikkoa.
Hah, virheellistä tietoaJopa minä tiedän, että siellä on lisäännytty.
Khyl. Joutuu kyllä poikkeen töissä välissä.Sullahan on sitten piiiiitkä kesäloma
Hah, virheellistä tietoa
Mulla on hyvät suhteet yläkertaan, tilaan huomiselle vähän viileämpää keliäHehe, vaikka luulen kyllä, että rouva futer varmaan olis jo kypsä poksahtamaan näillä lämpötiloilla.
Ainakin hellasärön määrästä päätellen näin.No kolme viikkoa sinne tänne, ei se niin nuukaa oo. Pulla kuitenkin on uunissa.
Hehe, vaikka luulen kyllä, että rouva futer varmaan olis jo kypsä poksahtamaan näillä lämpötiloilla.
Tuosta tulikin mieleen notta pitäiskö tuohon kävelevään tiskikoneeseen ostaa SIM kortti, päästäisiin Iot aikaan täälläkin.Ainakin hellasärön määrästä päätellen näin.
En usko. mutta pitää tarkkailla, ellei hänkin jo tarkkaile minua. Sitä kun en ole niin pannut merkille.Onkohan homo?
Ostin ainekset uberjuustokakkuun, saas nähä mitä tulee. :D Lähinnä jäin miettimään teinkö virheen nuukuuksissani kun valitsin ohjeen mukaisten Marianne-keksien sijasta Oreo Minttejä. Help me? Eroaako tosi pahasti toisistaan?
Mitenkäs siikrämi?Sniffarilla aika tiukka ränni menossa.
Oman koneen kanssa ei tarvitse pelätä, että tulisi ihmisiä vastaan. Tai että joku runkkaisi mun kalsareihin.
Elääköhän se. Sniffarilla vaan ränni.Mitenkäs siikrämi?