Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei saattana mikä vääryys. Aivan helvetin törkeää käytöstä naisilta. Tätä se juuri on joka miehellä. Ei saa rauhassa olla missään, kun aina, heti joku seksuaalisesti lähentelee niin sanoin kuin elein.

Meeetooo, meetooo.

Hyvä että joku uskaltaa paljastaa tämän törkeyden.

Minun on häpeillen tunnustettava:

1) läimäytin röntgenhoitajapoikaa pakaroille
2) kehuin mieshoitsun komeaa ulkonäköä
3) sanoin pari positiivista sanaa nuoren miespotilaan hienosta parrasta
4) kommentoin raksaäijän tatuointeja ja lisäksi olen vinkannut hänelle silmää sen jälkeen aina kohdattaessa
5) ehdotin työkaverilleni että hän pukeutuisi joku päivä varsinaisen ammattinsa vaatetukseen - kyseessä on palomies
6) kerroin kollegoilleni kohtaamastani helikopterilentäjästä käyttäen seksuaalisvivahteista sanastoa.

Tämä kaikki on tapahtunut työpaikalla. :nolo:
Anteeksi.

34B73D7B-432A-4466-980C-B57030428ECC.webp

Kysyitkö mitä mieltä hän on enkeleistä?

En ehtinyt kysyä. Ja valitettavasti jäi kysymättä sekin, vihaako hän edelleen punkkia.

Sata nakkia. Oliko muuten maalit naamassa?

Ei ollut corpse painteja. Ainutlaatuisesta äänestä tunnistin.

Olen kateellinen. Kai Satanakkia oli aivan selvin päin näin juhannuksen kunniaksi?

Satanakkian asteikolla humalatila lieni verrattain pieni. Hail Satania toivotti minulle reippaasti.

4) kommentoin raksaäijän tatuointeja ja lisäksi olen vinkannut hänelle silmää sen jälkeen aina kohdattaessa
5) ehdotin työkaverilleni että hän pukeutuisi joku päivä varsinaisen ammattinsa vaatetukseen - kyseessä on palomies
6) kerroin kollegoilleni kohtaamastani helikopterilentäjästä käyttäen seksuaalisvivahteista sanastoa.

Anteeksi.

Koska avoimesti tunnustit niin annettakoon anteeksi. Musta tuntuu, että taidat viihtyä työpaikalla...:ROFLMAO:
Olen vähän jopa kateellinen, koska meillä ei kyllä ole näin hauskaa.

Sain synttärilahjaksi mieheltä etanapannut, että voimme yhdessä valmistaa valkosipulivoi-homejuustoetanoita - suurta herkkuamme joita tähän asti olemme syöneet vain ravintoloissa. Pari asiaa tekisin toisin seuraavalla valmistuskerralla, mutta eipä maku paljoa ravintolan etanoille hävinnyt.

IMG_9483.webp

E. Tällaisia herkkupaloja on tuolla koloissa!

etana.webp

Rakkaat ystävät. Eilen illalla noin klo 22.00 juhannuksen vietto sai traagisen käänteen.
Kovahko aallokko aiheutti sen että vene keinahti tavallista rajummin, jääkaapin ovi aukesi ja kolme (3) yksikköä keskiolutta putosi lattialle.
Tölkit alkoivat suihkutella kaljanlitkua kaikkiin ilmansuuntiin, jolloin sain kapteenilta käskyn heivata ne yli laidan.
Sinne meni.

Anteeksi.
Onko Sylverö se sama varttihullu joka kirjoitteli aikaisemmin Sylvinä?

Kun mikään ei riitä.
Just varailin lennot lappiin ja samaan vauhtiin syyskuulle reissun Kreikkaan, samalla silmäilin jos lähtis Kuubaan tai Meksikoon tai Vietnamiin etc. helmikuussa.
Kiva kun saa viettää näin etuoikeutettua elämää mutta silti tuntuu ihan vitun tylsältä kokoajan.

Sain synttärilahjaksi mieheltä etanapannut, että voimme yhdessä valmistaa valkosipulivoi-homejuustoetanoita - suurta herkkuamme joita tähän asti olemme syöneet vain ravintoloissa. Pari asiaa tekisin toisin seuraavalla valmistuskerralla, mutta eipä maku paljoa ravintolan etanoille hävinnyt.

katso liitettä 149001

E. Tällaisia herkkupaloja on tuolla koloissa!

katso liitettä 149002

Minusta etanat ovat jotenkin hassu eväs. Mauttomia limaklimppejä sinänsä, lähinnä tekosyy lapioida naamaan voi-valkosipuli-homejuustomössöä. :barefoot: Mutta sinänsä varma valinta yleensä. :kuola:

Back
Ylös Bottom