Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Samixii! Täällä haatanan Tampereellakaan ei asu enää ketään joka tulisi juomaan viintä, kaikki muuttaneet pois. :(

Mun viinini on muuten suboptimaalista. Huono valinta!

Ai nääsvillen asukkeja, kosken kummalla puolen? Tänään näin jonkun juovan viiniä suoraan pullosta, mutta ei ollut yksin. Eli ei ollut Delgado.

Ai nääsvillen asukkeja, kosken kummalla puolen? Tänään näin jonkun juovan viiniä suoraan pullosta, mutta ei ollut yksin. Eli ei ollut Delgado.
Itäpuolella, mutta melkein keskustassa. Itseni ei milloinkaan juo viintä suoraan pullosta, vaan ainoastaan Riedelin rypälespesifistä lasista!

Mä olen ollut yksin terassilla yms kahvilla ja se on kyllä mukavaa, vokot erittelikin juuri monta hyvää syytä.

Huomenna on juhlapäivä ja saa pukeutua punaiseen ja hienoon mekkoon!

Pitkin viikkoa 7-9h, riippuen mikä löysi töissä/onko ipana mun luona. Uni tulee yleensä ihan hyvin, mutta jos herää kesken, nukahtaminen uudelleen voi ottaa tovinkin. Yöhommia en oikein niitäkään jaksais, seiskaan mennessä kun pääsee maate nousee jo 9 keittämään kahvia.

Niinhän ne sanoo että mielummin yksin ku huonossa seurassa. :ROFLMAO: Aika paljon tulee oltua ittekseen, aktiivisin sosiaalinen elämä on kyllä työmaalla. :unsure: Alkaa kaveripiiri koostua töistä, muutaman kanssa tulee oltua päivittäin duunin jälkeen tekemisissä vapaa-ajallakin. No peiliinkatsomisen paikka osittain, tiedän.

Sumpit naamaan ja salille, ei täs nyt oikein muutakaan.

Kun en keksinyt oikein sopivaa osiota, niin pistän tän tänne. (Saa siirtää jos jossain muualla parempi).

Mitä eri nettijulkasuja, artikkeleja, foorumeja yms. seuraatte, jos seuraatte?

Itellä lähinnä rrs-syötteen päivitys mielessä, johon tulee nyt esim. Muscle & Fitness, Bodybuildingpistecom, Lihastohtori jne.

Back
Ylös Bottom