Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

O-ou..

20180608_192441~01~01.webp

Samixii! Täällä haatanan Tampereellakaan ei asu enää ketään joka tulisi juomaan viintä, kaikki muuttaneet pois. :(

Mun viinini on muuten suboptimaalista. Huono valinta!
Täällä kyl asuu ja on vaikka ketä mutta kaikilla tuntuu olevan oma elämä.

Samixii! Täällä haatanan Tampereellakaan ei asu enää ketään joka tulisi juomaan viintä, kaikki muuttaneet pois. :(

Mun viinini on muuten suboptimaalista. Huono valinta!

miksi et, eikä helistö, lähde yksin kapakkaan istumaan

Saan olla kotona ihan tarpeeksi yksin. En lähde kylille enää olemaan yksin.

Niin, emt, voisihan joskus kokeilla mennä johonkin terassille itsekseen. Tiedä sitten että tulisiko siitä entistä yksinäisempi olo, kököttää siinä ihmisten keskellä itsekseen. Sellainen flashback aikaan koulussa kun kukaan ei tullut viereen istumaan ruokalassa vaan kävelivät ohi kivempien ihmisten luo.

täälä yksin istuminen on täysin eri asia kun kotona istuminen, istunhan minäkin ma,ti,ke,to ehtoot yksin kotona, ja yksin pe kapakassa on hienoa

voi esimerkiksi:

-salaa kuunnella mitä naapuripöydissä puhutaan
-ihmetellä imisten pukeutumista/ulkonäköä
-imetellä kesäisin imisten aurinkolasimuotia
-kuunnella rokkenrollia, kun tekee kapakkavalinnan oikein
-kuunnella vaihtoehtoisesti letkeää musiikkia, kun valitsee paikan toisin
-tutustua uusiin oluisiin, kapakkatunnelmassa ne aina maistuvat oaremmilta kun kotiolosuhteissa

bonus: tänään olen nähnyt satavarmadti silikonitissit, ei ollut hyvä asia(valkoinen roskatyyli&tissit tyrkyllä) vaihdoin baaria, valkoista roskaa oli irlä liikaa makuuni

Tein jotai kuusenkerkkäjuomaa... en ole varma tuleeko siitä kiljua. Vietin myös pari tuntia metsässä, ruokin muutaman hyttysparven, oletan että menetetyn verimäärän ansiosta olen laihtunut jonkinverran.

Back
Ylös Bottom