Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tietenkin Uaz.
Viime viikolla näin runsaasti oikeita ajoneuvoja maseista lähtien lähietäisyydeltä, valitettavasti Uazia ei ollut joukossa. Vihreän Defenderin kyytiinkiin pääsin. Semmonen pitää kyllä saada itelle, helvetin kätevä esim. ahtaassa parkkihallissa.

Kävikö fuuteri testaan treen kauppuri 5:n? Se ainakin saanut lyttäävää palautetta.

Itellä vielä kokeilematta, kun ei oo motivaatioo mennä sinne työmaiden keskelle.

@futhermucker

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen pessyt koiran 2 kertaa. Haisee edelleen ketun kuselta- apuja kaivataan, millä ketun kusen haju pois koirasta?(mulle suositeltiin mäntysuopaa, muttei lähde, eikä shamppoollakaan) Ps.koira ei pidä pesemisestä, kusi lattialle operaation päätteeksi.

Olishan sitä huonompiakin firmoja voinut ostaa. Toki halvemmallakin olis voinut hankkia.

otin testiin myös roviota

semmosella summalla vain joka kejun rahaMiehillä tippuu taksimersun nahkapenkin väliin kapakkareissuillansa

No nyt hokasin.

Katos mit vit, ensin oli tuplat ja sitten ei.

En nyt enään muista mitä oli. Mutta sanoinkohan sen, että treen kauppuri kokemati. Oulu odottaa siis ottajaansa, eli minua.

Back
Ylös Bottom