Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulin töihin, miljoona sähköpostia ja pikkujuttua odottaa. Lopputulos: en osaa päättää, mistä aloittaisin, joten en näköjään tee mitään.

Kuulostaako miltään?
sijoitustuotto
hotelli
Missä tohtori? Nyt en jaksai kännyllä selata sivuja taakkeppäin
Vahvistan.Saanu kuulemma huonoja arvioita.
Mitä oksennusta tuolla sämpylän välissä on?
En tiedä. Siltä se ainakin maistu. Cole slawia piti olla.Mitä oksennusta tuolla sämpylän välissä on?
Keksin mitä eurojaskarahoilla gonzalle.Kuntit, eurojaska olis taas.
Olen tois puol Suomea. Suunnitelma olis että kotimatkalla vähintään 10 yhen rivin lappua joka persehikiä-paikasta missä vaan myydään. Sitten paukahtaa. Odotan vähintään puoli vuotta ennenku lunastan. Sillä välin media ja tämä persekunta sekasin. Vois lisäksi jotain virheellisiä vinkkejä antaa nimettömänä lehdille että ois saattanu lappu hukkua jossain.
Kuulostaako miltään?
Edit. ennenku joku mainitsee paljonko sijoitustuotto olis tämän puolen vuoden aikana, no worries. Koko summasta riittänee kyllä toimintarahaa tulevaisuuteen.
Mä en tiedä mutta mulla on tullut himo tohon cole slaveen. eiqu mikä coleslaw vai mikäseolikaan juttuun.En tiedä. Siltä se ainakin maistu. Cole slawia piti olla.