Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin no, partavaahto voisi ajaa kyllä saman asian.
Enpä tullut ajatelleeksi.

Mutta kylppärin peilit ja suihkukaapin saa sillä hyvin putsattua.

Tulin töihin, miljoona sähköpostia ja pikkujuttua odottaa. Lopputulos: en osaa päättää, mistä aloittaisin, joten en näköjään tee mitään.

JUURIHOITOKERTOMUS

On muuten hassua miten itseluottamus ja -varmuus on minulla hyvin tilannekohtaista. Saan hallittua hermostuneisuutta melko hyvin erilaisissa tilanteissa, kun tiedän minne olen menossa ja mitä tekemään. Tenttiin meneessä tiedän ajan ja paikan ja toivottavasti jotain aihealueesta, työhaastatteluun olen perehtynyt jonkin verran työtehtävään ja firmaan, tän hetken työt menevät aika rutiinilla.

Mutta tästä tämänaamuisesta oli tiedossa hammashoitolan osoite ja tunnin mittainen aikaväli, jolle aloitusajankohta sijoittuu. Plus sitten muutama juupas-eipäs -muuttuja ja yhtäkkiä istuinkin penkissä (en saanut 30 minuuttia aiemmin vahvistusviestiä aloitusajankohdasta). Tähän lisättynä vuoden sisällä hankittu lievä uusien tilanteiden kammo niin siinä sitten oltiin surkea ihmismytty. Minä, kuka olen puhunut auditorioille, näytellyt ja kilpaillut. Olin todella yllättynyt.

Nyky-hammaslääketieteelle silti suuri kiitos siitä että ikävin tunne sen puolentoista tunnin aikana oli, kun kutittavat kyyneleet valuivat suoraan korvakäytävään, enkä saanut pyyhittyä niitä pois. :)

Lähete erikoishammaslääkärille ja mutkaisten ongelmajuurieni kanssa jatketaan muutaman kuukauden kuluttua. :rock:

@TJJ

Paskaa lautasella.

IMAG1261.webp

Kuntit, eurojaska olis taas.
Olen tois puol Suomea. Suunnitelma olis että kotimatkalla vähintään 10 yhen rivin lappua joka persehikiä-paikasta missä vaan myydään. Sitten paukahtaa. Odotan vähintään puoli vuotta ennenku lunastan. Sillä välin media ja tämä persekunta sekasin. Vois lisäksi jotain virheellisiä vinkkejä antaa nimettömänä lehdille että ois saattanu lappu hukkua jossain.

Kuulostaako miltään?

Edit. ennenku joku mainitsee paljonko sijoitustuotto olis tämän puolen vuoden aikana, no worries. Koko summasta riittänee kyllä toimintarahaa tulevaisuuteen.

Kuntit, eurojaska olis taas.
Olen tois puol Suomea. Suunnitelma olis että kotimatkalla vähintään 10 yhen rivin lappua joka persehikiä-paikasta missä vaan myydään. Sitten paukahtaa. Odotan vähintään puoli vuotta ennenku lunastan. Sillä välin media ja tämä persekunta sekasin. Vois lisäksi jotain virheellisiä vinkkejä antaa nimettömänä lehdille että ois saattanu lappu hukkua jossain.

Kuulostaako miltään?

Edit. ennenku joku mainitsee paljonko sijoitustuotto olis tämän puolen vuoden aikana, no worries. Koko summasta riittänee kyllä toimintarahaa tulevaisuuteen.
Keksin mitä eurojaskarahoilla gonzalle.
Tietenkin Uaz.

Yleensä en tykkää majoneesista, mutta nyt oli aika herkullista sinapinsiemenillä maustettua turskafilujen kera.

Back
Ylös Bottom