-15 + vähän tuulta, joku kulki ohut takki auki napapaita alla ei pipoa ja hanskoja nilkat paljaana. Itellä oli pipo, toppatakki jne..mutta piru ku hanskat jäi kotiin, olin aivan jäässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päiväksi HopLoppiin juomaan kaljaa.Huomenna päiväksi hoploppiin vai päivä kotosalla juoden kaljaa ja maalaten makuuhuonetta![]()
Niin jäin vain noiden 7 todella mind blown (ironia) vinkin jälkeen miettimään että kuka on ylentänyt Cheyennen johonkin blowjob mestari -luokkaan? Tai miten hän voisi muuten kouluttaa muita mestareiksi. Riittääkö että joku entinen pano on sanonut että hän on hyvä tai jopa paras ja se käy nyt faktasta?
Tälläinen osui jostain silmään
View: https://www.youtube.com/watch?v=8MIYwkjf8KU
eli Cheyenne opettaa miten tulla mestariksi suikkareissa... Niin jäin vain noiden 7 todella mind blown (ironia) vinkin jälkeen miettimään että kuka on ylentänyt Cheyennen johonkin blowjob mestari -luokkaan? Tai miten hän voisi muuten kouluttaa muita mestareiksi. Riittääkö että joku entinen pano on sanonut että hän on hyvä tai jopa paras ja se käy nyt faktasta? Vai voisinko esimerkiksi minä kouluttaa mestarillisia skoda kuskeja vain siksi että satun itse sellaisella päivittäin huristella mutta taidoistani ei niin ole esittää mitään faktaa?
Ensimmäiseksi sanon etten ole katsonut tuota videota vielä.
No siis jos olisit katsonut, niin kantasi voisi olla toinen :D vinkit tasoa ”älä käytä hampaita” ja ”kukaan ei halua löysää kullia suuhunsa”. Pajatso tyhjäksi viimeisellä, eli nieleminen kuuluu asiaan.
Olikohan tämä naamioitu (pun intended) vihje?Joo mä kanssa odotin, että helvetti nyt tulee konkreettista neuvoa asiaan, jossa olen aivan surkea, mutta ei. Jotain latteita itsestäänselvyyksiä vain.![]()
Hyvin todennäköisesti kyllä.Olikohan tämä naamioitu (pun intended) vihje?
Törkeetä.Hyvin todennäköisesti kyllä.![]()
Törkeetä.
Ei muuta ku reeniä reeniä...
Tirsk.

Joo tämä on asia, joka on vuosien saatossa vaan jostain syystä mennyt tähän suuntaan. Emmä oikein tiedä miksi!Yleisesti ottaen tästä aiheesta, muistelen että @Ginger81 jossain joskus mainitsit että et pidä suihinottamisesta yhtään? Liittyykö siihen se että koet olevasi siinä surkea mielestäsi? En tiedä miltä tämä klisee sinusta kuulostaa, MUTTA: olin ennen itse samanlainen. En tiennyt oikein mitä tein, tai mitä pitäisi tehdä enkä siksi edes pitänyt siitä.
Opettelin silloisen mieheni kanssa, ts. hän neuvoi ja minä tein työtä käskettyä. Ja siitä alkoi pikkuhiljaa sellainen positiivinen kierre. Ja nyt sitten se ei enää ole niin vastenmielistä![]()