Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

-15 + vähän tuulta, joku kulki ohut takki auki napapaita alla ei pipoa ja hanskoja nilkat paljaana. Itellä oli pipo, toppatakki jne..mutta piru ku hanskat jäi kotiin, olin aivan jäässä.

tumblr_opsbhr6Ghq1qcp0sto1_250.gif

Mä vetäsin jotkut ohuet nahkahanskat käteen aamulla ja meinasi kyllä kädet jäätyä. Helvetin kylmältä tuntui.
Jännästi kun lähden kotoa espoosta, niin ei ole läheskään nii kylmä, mutta sitten kun kävelen huopalahdessa niin aivan jäätävää. Johtuu kai siitä, että istun junassa toppavermeet niskassa sen 10 minsaa tuossa välissä.

Mutta hei aurinko lämmittää jo päiväsaikaan kivasti! <3

Mä lupasin lomalla viedä likan Hakaniemeen Leikkiluolaan. Mä olen se äiti joka istuu puhelin kädessä siellä nahkasohvalla, kun lapsi leikkii. En tajua miksi tyttö haluaa mennä joka paikkaan nimenomaan mun kanssa, kun isänsä jaksaisi juosta mukana ja leikkiä tollasissa paikoissa.

Niin jäin vain noiden 7 todella mind blown (ironia) vinkin jälkeen miettimään että kuka on ylentänyt Cheyennen johonkin blowjob mestari -luokkaan? Tai miten hän voisi muuten kouluttaa muita mestareiksi. Riittääkö että joku entinen pano on sanonut että hän on hyvä tai jopa paras ja se käy nyt faktasta?

Ensimmäiseksi sanon etten ole katsonut tuota videota vielä.

Siis miten tästä muka saa väännettyä huonon asian? :LOL: Ei kai mies oikeasti valita, jos nainen osaa tehdä sen hyvin? Ja lisäksi itse ajattelen, että minusta olisi todella mukavaa olla siinä hyvä, koska miksi en haluaisi tuottaa miehelleni suurinta mahdollista nautintoa?

LISÄKSI nuo taidot eivät mielestäni ole rakettitiedettä eikä siihen kummoista mandaattia tarvita kertomaan että:

1. halua tehdä sitä ja näytä se
2. paljon sylkeä
3. vaihtele tahtia
4. ime
5. helli nuppia
6. muista nyytit
7. jos kantti riittää, myös eturauhanen

Toki voihan tuollainen suikkari-pakotus ärsyttää joitakin. Mua vaan hämmästytti tämä voimakas reaktio tähän asiaan :ROFLMAO:

Tälläinen osui jostain silmään
View: https://www.youtube.com/watch?v=8MIYwkjf8KU
eli Cheyenne opettaa miten tulla mestariksi suikkareissa... Niin jäin vain noiden 7 todella mind blown (ironia) vinkin jälkeen miettimään että kuka on ylentänyt Cheyennen johonkin blowjob mestari -luokkaan? Tai miten hän voisi muuten kouluttaa muita mestareiksi. Riittääkö että joku entinen pano on sanonut että hän on hyvä tai jopa paras ja se käy nyt faktasta? Vai voisinko esimerkiksi minä kouluttaa mestarillisia skoda kuskeja vain siksi että satun itse sellaisella päivittäin huristella mutta taidoistani ei niin ole esittää mitään faktaa?

Mä en pääse yli siitä, että noi hampaat näyttää siltä et ne varmaan hohtaa pimeässä. Prrrrh.

Jään siis heti kiinni siitä, että katsoin. Vinkit oli kyllä sitä tasoa, että en tiedä kuka noista hyötyy. Toivoisin siis olevan ihan yleistä tietoa.

No siis jos olisit katsonut, niin kantasi voisi olla toinen :D vinkit tasoa ”älä käytä hampaita” ja ”kukaan ei halua löysää kullia suuhunsa”. Pajatso tyhjäksi viimeisellä, eli nieleminen kuuluu asiaan.

Ah okei, myönnän virheeni. En kyllä ehkä uskalla avata tota :D

Törkeetä.

Ei muuta ku reeniä reeniä...

Tirsk.

Yleisesti ottaen tästä aiheesta, muistelen että @Ginger81 jossain joskus mainitsit että et pidä suihinottamisesta yhtään? Liittyykö siihen se että koet olevasi siinä surkea mielestäsi? En tiedä miltä tämä klisee sinusta kuulostaa, MUTTA: olin ennen itse samanlainen. En tiennyt oikein mitä tein, tai mitä pitäisi tehdä enkä siksi edes pitänyt siitä.

Opettelin silloisen mieheni kanssa, ts. hän neuvoi ja minä tein työtä käskettyä. Ja siitä alkoi pikkuhiljaa sellainen positiivinen kierre. Ja nyt sitten se ei enää ole niin vastenmielistä :)

Yleisesti ottaen tästä aiheesta, muistelen että @Ginger81 jossain joskus mainitsit että et pidä suihinottamisesta yhtään? Liittyykö siihen se että koet olevasi siinä surkea mielestäsi? En tiedä miltä tämä klisee sinusta kuulostaa, MUTTA: olin ennen itse samanlainen. En tiennyt oikein mitä tein, tai mitä pitäisi tehdä enkä siksi edes pitänyt siitä.

Opettelin silloisen mieheni kanssa, ts. hän neuvoi ja minä tein työtä käskettyä. Ja siitä alkoi pikkuhiljaa sellainen positiivinen kierre. Ja nyt sitten se ei enää ole niin vastenmielistä :)
Joo tämä on asia, joka on vuosien saatossa vaan jostain syystä mennyt tähän suuntaan. Emmä oikein tiedä miksi!

Back
Ylös Bottom