Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Just :D
Hei pojat arvatkaas kenen kesä alkoi tänään :dance:
Kohta pitäis alkaa kuivaamaan hiuksia, meikkaamaan ja lakkaamaan kynnet ja sit ulos :kippis1: Tosin vaan hetkeksi, koska ollaan vielä keskellä viikkoa.

OMG, niin munkin pitäis...

Ja oon kade, kun sun kesä alko. Mulla alkaa vasta elokuussa...
Keskiviikkohan on pikkulauantai.

Keskiviikkohan on pikkulauantai.

Niinhän se on, mutta säästän juhlintafiilikset lauantaille, kun muilla loppuu koulu. Tosin olen silloin töissä 11 asti, mutta kyllä siitä vielä ehtii.

niin mäkin säästän ja räjäytän koko potin sitten lauantaina...
Täytyy harjotella ennen varsinaista pääiltaa ens viikon lauantaina...

Mitä ens viikon lauantaina tapahtuu?

mä aion juoda.

miksi?

Reino vetää sellast kärspennit ettei mitään rajaa. Herää jostain Mutumbasta seuraavan viikon keskiviikkona, eikä mitään muistikuvia miten on sinne päässyt.

Herää jostain Mutumbasta seuraavan viikon keskiviikkona, eikä mitään muistikuvia miten on sinne päässyt.

Ai lähette kahestaan liikenteeseen? :D

no ei kai.

Emmä kato sille mitään voi, että mä vedän ihmisiä puoleenni, kuin liima rokkareita.

Mä aion ottaa sivistyneesti ja hallitusti alkoholin yliannostuksen...
Dinho saa pitää mun letistä kiinni, kun mä laattaan...

Ei se yhdestä kaljasta vielä harjaannu tarpeeks. Ellei se tuu kauheissa pohjissa paikalle. vai mentiinkö me "yhdelle", en enää muista, oon niin wanhanen..

Tarkoitin sitä ens viikon sunnuntai aamua. Jos ei se herää Mutumbasta, niin sitten Ylöjärveltä.

Mun pitää tarjota se yks bisse Reinolle heti alkuunsa, etten unohda. mulla on paha tapa olla vähän hellurei ton tarjoomisen kanssa, eipä siinä kaikille muille tulee hyvä mieli paitti lompakolle..

Katotaan katotaan...
Mä oon uudessa seurassa aina niin rentoo rahamiäs seuraa, että tarjoon kuitenkin sulle takas sen jossain vaiheessa (ehkä...)(tai si en)

Aika jännä varmaan nähä...

Ollaan ihan tuppisuina koko ilta...

-jaa, sää oot dinho vai?
- joo... sä oot se reinzell
- joo...
-.......
-......
- mitä...tota...öööhh....
- niin?
- ei mitään....
-ok....

-aika vaisu meno....
- nii-i.....

-joo, kai mä lähen...
- ok.. katotaan pakkiksella...

- joo.... katotaan....

-moi...
-soon moi...

Dinho kirjottaa jotain pitkää...

Eipä tuohon mitään lisäämään.. :D

Sit tullaan tänne håånaileen seuraavana aamuna, ihan kun ei oltais ennen tavattukaan.

Saas nähä miten poikain käy. Mä oon aikas huono keskusteleen, jos en tunne entuudestaan ihmistä. no oon mää muutenkin huono keskusteleen. Kai mää vedän ramppikuumeeseen kauheet kännit ja paahdan paikalle mimmin Aino pyörällä. pyörä jota en voi rikkoa edes kännissä :david::arvi:

Se tuijotuskilpailu vois olla illan huipentuma.. hmm.
joopa joo..

väännetään me myös jotain muutakin...

ja ei.. ei kättä...

jep. eka tänne ja ehkä sitten jonain päivänä vielä superihmisten salaiseen kerhoon...

Back
Ylös Bottom