Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

karvanopat

Wunderbaum.

Kerran maksoin 5 vai oliko 10 euroa yhdelle luokkalaiselle että pääsin kyydillä, koska muuten ois joutunu oottaa kaks tuntia bussia, sillä sattu olemaan bemari jossa oli wunderbaum... Se haju oli aivan karsea, matka päälle 40 kilsaa.

Huhhuh.

Kolmen päivän viikonloppu edessä. Ja ilahduin kun kaikki mun hylkäämät romut oli mennyt naapureille kaupaksi mitä taannoin sain kerättyä siivousoperaatiossani. Ei tarvinnut hyviä turhakkeita ja härpäkkeitä nakata roskiin. :)

2018-01-19-20-14-27.webp

Söin kaiken yksin. Se rapiat kuuden tunnin jumppa selittää tämän herkkuhimon. Mutta nyt on #lihavaolo
IMG_20180119_203345.webp

P.s. ostin myös Lidlistä täydellisesti istuvan mekon hintaan 6,99€.

E: Onneksi huomenna on kyykkypäivä.

Ja siitä mun uusi mekko!
Nyt vaan pitäis päästä ulkoiluttamaan uutta mekkoa.

Liitteet

• Snapchat-573199330.webp
    Snapchat-573199330.webp
    137,7 KB · Katsottu: 309
Voiko naisella olla miesflunssa? :cautious:
Puoliso sairastaa? Mä en oo varmaan koskaan törmännyt naisella miesflunssaan, mutta luulisin, että kyllä se naiseenkin voi tarttua. Itsellä ei ole koskaan ollut. Harmi.
P.s. ostin myös Lidlistä täydellisesti istuvan mekon hintaan 6,99€.
Häh? Lidlistä mekko?! Itselle vai jollekin pikkulapselle? :LOL:
Edit: eiku jaaha siinähän tulikin jo kuva. Siisti!

Puoliso sairastaa? Mä en oo varmaan koskaan törmännyt naisella miesflunssaan, mutta luulisin, että kyllä se naiseenkin voi tarttua. Itsellä ei ole koskaan ollut. Harmi.

Sanotaanko, että empiirinen kokemus nyt tuntuisi sanovan, että voi.

Sanotaanko, että empiirinen kokemus nyt tuntuisi sanovan, että voi.
En voi sanoa muuta ku että jaksamista sinne. Sinulle siis! Meillä tuon hoitaa perinteisesti mies, se on aina flunssaisena niin äärettömän sairas että kaikesta pitää vaikertaa ja valittaa... enkä jaksa kuunnella sitä sitten _yhtään_. Onneksi pääset sinne töihin karkuun.

Back
Ylös Bottom