Missä irtokarkit? Ja munkit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä irtokarkit? Ja munkit?
Nappaa. Näyttäs ainakin. Komeet.Sain rukkaset.
Nappaa. Näyttäs ainakin. Komeet.
Eheheh mun leuanvedoille ei kyllä mikään donitsi saa tuollasta ihmettä tehtyäTiedä onko plaseboa, mutta aina kun oon vetäny nimenomaisen donitsin kahvin kera ennen treeniä, on kulkenu erityisen hyvin. Tänäänkin tuntu 25kg lisäpainoleuat kuin ois ilman painoja vedelly.
Mulle pukki toi lähes identtiset! Ja ommuuten hyvät!Sain rukkaset.
Se just. Jos ne ei häviä niin on ikuiset. Sisäpuoli lampaan karvaa.Mulla on kans yhdet. On sitten pirun lämpöset ja varmaan ikuiset. Nahkaa kun saa tarvittaessa hoidettua.
Nyt ollaan niillä rajoilla että, no eihän tää kyllä toimi jos tarkemmin ajatellaan. Vara-akku(vai miksi näitä lataus settejä kutsutaan)koko ajan pykälässä, virtanapikkaa ja volymee pitää painaa kynänpäällä tai vastaavalla. Pakkasta kun oli eilen -4 niin meni mykäksi vaikka oli untuvatakin taskussa, näyttö säpäleinä ja jos sattuu edes jotenkin toimimaan niin mä en saatana siltikään kuule kunnolla. Hieno puhelin! Nyt kun tän kirjoitti niin pikkasen toisaalta naurattaa että mä painan tälläsen kanssa menee, huumoria huumoriaOn kummallista kun on käytössä puhelin mikä toimii! Olin kuukauden ilman ettei luuri toiminu:D koittakaa ite
Joku 4 vuotta sit vähensin juomista radikaalisti, ...