Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä vaihtelee, mutta aina käytännössä nauris tai lanttu, porkkana tai palsternakka, sipuli ja peruna. Sit lisäksi vaihtelevasti vaikka bataatti, fenkoli, selleri, purjo ja yrttejä.Mä laitan itse aina lanttua, perunaa, porkkanaa, fenkolia, purjoa, varsi-ja mukulaselleriä ja sipulia. Koska en näitä saa kuitenkaan kaikkia valmiina, on sama pilkkoa kaikki itseJa maku paljon parempi. Hyvä keitto on kyllä hyvää
![]()
olen ”muistaakseni” ostanut viimeisen 10v aikana perunoita kotiin 3 kertaa, uusia perunoita&silliä
perunaa saa aina siksi kotona ja muuallakin jotain ihan muutamjos vain mahdollista
Ei tuu ihan heti mieleen koska oisin viimeksi syönyt perunaa. Kotona menee aina riisiä, joskus pastaa.
Kun me tehdään ruokaa, minä yleensä kuorin ja pilkon mahdolliset vihannekset (en aina), ja sitten Heatseeker jää keittiöön ja ilmoittaa minulle, kun ruoka on valmista.Minä vihhaan pilkkomista, siksi pilkon keittoon vain perunat ja nekin hampaat irvessä. Muut pakastepussista. Tuoreet kyllä parempia, mutta ei kykene.

Heatseeker jää keittiöön
Kaikki parhaat kokit on miehiä, siksi.Onko ns kova käyntiääni?
Onhan tuo tuttu termi mutta eri tarkoituksessa, toi taitaa olla joku Lempäälän oma juttu....
https://www.urbaanisanakirja.com/word/dusata/

Jos löytyy Sephora niin tuo mulle yks ripsiväri.#Moskova. Haluaako joku tuliaisia?