Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa niin, tuo on kans tommonen 4 tuumaa leveä... vähän epäilyttää, että semmonen on liian leveä näin minille. Olin katellu Best beltsin 3” leveää, jonka oon ainaki lukenu sopivan just vähä pienemmille naisihmisille. Mut tarttee vähä pohtia!

kertokaa juntille mihin sitä vyötä tarvii

farmarinhousuissa ymmärtä: ettei näytä rap artistilta

heeseekelle pitäisi ehkä kertoa MGRS koordinaatit

Minä en osaa, judohemmo auta!

kuntit!perjantai ehtoo ja olen kotona, enkä ole edes menossa mihinkään
TäTä kö on vanhuus
Easy beasy, pöytä ja lipasto #1 kasattu ja tossa MGRS: 34VEP4303518547

E. Tervetuloa aikuisuutee. Olutta juodaan sivistyneesti kotona, asennus-.

Jaa niin, tuo on kans tommonen 4 tuumaa leveä... vähän epäilyttää, että semmonen on liian leveä näin minille. Olin katellu Best beltsin 3” leveää, jonka oon ainaki lukenu sopivan just vähä pienemmille naisihmisille. Mut tarttee vähä pohtia!

Olet kokeillut noita "standardi" levyisiä? Kyllähän ne mullaki kylkiin painaa melko muikeasti..

Olet kokeillut noita "standardi" levyisiä? Kyllähän ne mullaki kylkiin painaa melko muikeasti..
No itse asiassa käytän tarvittaessa vaan sitä yhtä ainoaa salilta löytyvää riittävän pientä, ja se on semmonen bodausvyö.. nahkainen kyllä, mut paljo kapeempi edestä ku takaa. Mutta ne jättileveät on minikokoiselle mulle aika todella jätin näköisiäkin jo.. toki saattais toimia, mut aika vahva epäilys että ei.

Täytyy kyl kysästä tuolta, josko semmonen kapeampi onnistuis!

Onko sun lapset pilkkeenä silmäkulmassa, ei vielä teini-ikäisiä vai jo ylittäneitä?
Ei tarvitse vastata jos liian #priva

Meillä on pöytä + 2 lipastoa nyt kasattu ja asennusoluet juotu. Iltapalaksi vedettiin fit4life safkaa, eli tonnikalamunakasrulla. Ihan saatanan hyvää.
Jos sitä jälkkäriks jonkun olusen ja ehkä viskin....namnamnamnam.

Back
Ylös Bottom