Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei jumalauta, Hämeenlinna servaa. Lääkäriaika tammikuulle. :ROFLMAO:

e. Sain opiskelijaterveydenhuoltoon sentäs ajan 2vk päähän, vaikka eipä sieltä varmaan Buranaa kummempaa irtoa. Ja perkele, korjasin viimein rikkaimurin laturijohdon jota eräs pupu oli popsinut.

Viimeksi muokattu:
Eihän tommosta voi noin vain taata, eihän? Hammashoidot, lääkkeet ja kaikki herkut ilmaiseks, ei saatana.

Toivottavasti joku potkis noita vihervassareita persuuksiin ja tunkis kapulat rattaisiin.
Joo-o. Kyllä tästä näennäisestä demokratiasekoilusta pitäisi päästä eroon ja saada Valtakunnanjohtaja JudoHemmo valtaan.
Pentti Linkola. Hieno mies. Säätiö pystyyn ja ostaa mettää vaan siitä syystä, että sitä voi suojella. Ihmiset on niin pönttöjä, että jopa minäkin sen ymmärrän. Omalta typeryydeltä on vaikea suojella.

Pentti Linkolan käden puristus top 3 haave.
Top3 kädenpuristusten suhteen lienee jotain tällaista:
-Wahlroos
-Sarasvuo
-Donner

Oli muuten vähän aikaa sitten joku lehtijuttu, siinä oli löydetty (minun, Joxun ja Linkolan lisäksi) planeetalta joku neljäskin henkilö joka oli tajunnut että tällä väestönkasvulla hommat tulee menemään totaalisen päin vittua.

Oli muuten vähän aikaa sitten joku lehtijuttu, siinä oli löydetty (minun, Joxun ja Linkolan lisäksi) planeetalta joku neljäskin henkilö joka oli tajunnut että tällä väestönkasvulla hommat tulee menemään totaalisen päin vittua.
En se varmaan minä ollut, joten olkoon viides :)

Ei jumalauta, Hämeenlinna servaa. Lääkäriaika tammikuulle. :ROFLMAO:

e. Sain opiskelijaterveydenhuoltoon sentäs ajan 2vk päähän, vaikka eipä sieltä varmaan Buranaa kummempaa irtoa. Ja perkele, korjasin viimein rikkaimurin laturijohdon jota eräs pupu oli popsinut.

Onpas siellä nyt riehuttu urakalla :) Minun päivän työtehtävät voi laskea yhden käden sormilla. Kerran on sentään kakittu mun päälle ja kerran pissitty, ei ihan turha olo! Ja kumpikaan ei ees käynyt aamuisen siemennyksen yhteydessä :whistle:

Top3 kädenpuristusten suhteen lienee jotain tällaista:
-Wahlroos
-Sarasvuo
-Donner

Jäin miettimään tuolloin aiemmin istunnon ajaksi mitkä mahtaa olla omat top 3, Nalle ja Sarasvuo päätyi Linkolan lisäksi listalle.

Hienoa, että joku muukin ymmärtänyt, että ei se Linkola ihan päättömiä puhu. Hieman kärkkäästi vain.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201711212200548883_ul.shtml

#jawohl
#meingott

hakaristijuttukm2111_ul.jpg

Kerrankin sai lykkiä oikein sydämmen kyllyydestä. Nimittäin märkää lunta kolalla. Mittasin niin 20cm satanut eilisestä. Parisataa neliötä piti pukata että pääsee pihalle. Käsittämätöntä että tienhoitajalta löytyy kyllä levystä hydraulinen kääntö, mutta portin kohdalla sitä ei vaan osata käyttää.. tulipahan ylimääränen treeni tehtyä kun jäi vajaaksi päivällä. Nyt tuopillinen kahvia.

Pentti Linkola. Hieno mies. Säätiö pystyyn ja ostaa mettää vaan siitä syystä, että sitä voi suojella. Ihmiset on niin pönttöjä, että jopa minäkin sen ymmärrän. Omalta typeryydeltä on vaikea suojella.

Pentti Linkolan käden puristus top 3 haave.

Isävainaa oli jonkin tason tuttava tuolle. Kuulemma kävi kylässäkin minun aikanani, olin kyllä liian nuori jotta muistaisin siitä mitään, saati että olisin osannut kättelyä kaivata.

Voivoi, mihin on tämä pakkis mennyt. Seppo Rätykin kääntyisi metaforallisessa haudassaan kun puhutaan kuustoistakesäisistä, on naiset sorrettuina ja kaikkea kamalaa. Taidan lähteä salille.

Voivoi, mihin on tämä pakkis mennyt. Seppo Rätykin kääntyisi metaforallisessa haudassaan kun puhutaan kuustoistakesäisistä, on naiset sorrettuina ja kaikkea kamalaa. Taidan lähteä salille.
Sepolle liian vanhaa piheviä. Viistoistakesäsistähän hän unelmoi.

Back
Ylös Bottom