Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siideri, lonkero vai olut? #väsyttää
Just mietin äsken, että olispa kiva avata kalja mennä istumaan parvekkeelle ja nauttia auringonpaisteesta.
Täytyy vielä ajaa autoa niin ei pysty :(
Skumppa on kylmässä iltaa varten.

Ainii, pitää syödä välipala.
#rahkaa

Just mietin äsken, että olispa kiva avata kalja mennä istumaan parvekkeelle ja nauttia auringonpaisteesta.
Täytyy vielä ajaa autoa niin ei pysty :(
Skumppa on kylmässä iltaa varten.

Ainii, pitää syödä välipala.
#rahkaa
Pitäisi mennä alkoon koska rommi loppu ja flunssakausi jatkuu. Mahdankohan jaksaa. Kun ei omista autoa, aina voi yhden tai kaksi ottaa :D

Voihan höh, miesvapaailta tiedossa, mutta dieetin takia ei voi vetää ees äärettömiä karkki/jätskiövereitä ja valvoa mahd typerien sarjojen parissa puolta yötä. Normi-iltapala ja pakko mennä nukkumaan, ettei kuole nälkään.

Tääkin osti muku lankkeja ääsmarketista, junnulle.
Itse teen viikon hiilaritankkauksen Közel avusteisesti.

On ollut taas sellainen päivä että vois etsiä jonkun metsästä ja mennä sinne kuolemaan...
Miksi ihmiselle on annettu luonne joka kiihtyy 0-100km/h nopeammin kuin ajatus ja vähänkin poikkitelainen asia saa pannun niin kiehumaan että sattuu ja tapahtuu enempi kuin olisi tarvis? Ei onneksi mitään fyysistä, ainoastaan näppis tai puhelin alkaa savuamaan kun tämä sankari tuntee joutuneensa kaltoin kohdelluksi.

Minulla on sinulle ratkaisu: jätä dieetti kesken!

Onhan tätä nyt jo kokonaiset 11 päivää kestänyt, mut kyllä mä silti yritän vielä pari viikkoa sinnitellä, sitte saa taas porsastella puol vuotta. Sitä paitsi oon luvannut ittelleni karkkipussin, jos ja kun mies rapulaltaan/univelalta kykenee leffaan lähtemään viikonloppuna. Paree ois olla juomatta liikaa :confused:

Oli kyllä perkeleen liukasta potkulautaillakaan aamusta. Sen kerran kun on täytynyt käydä päivystyksessä naamaa liimaamassa, oli just musta jää syynä. Typerä talvi.

Siitä se ajatus sitten lähti.

20171020_180041.webp

Back
Ylös Bottom