Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No minäpä alan punnita ruokia, että mielenkiintosi tyydyttyy. :D

Ei vaan riittäköön toteamus, että kokemukseni elämästä on erilainen kuin @no-body lla. Pyrin syömään terveellisesti, mutta olen aina syönyt niin paljon, kuin napa ruskaa enkä ikinä liho. Tästä ovat kaverit vittuilleet iät ajat ja naiset kauhistelleet.
En nyt sano, että tässä olisi siitä kyse, mutta olen monasti törmännyt ihmisiin, jotka eivät lihoa (tai laihdu), vaikka syövät todella paljon (vähän). Joka kerta todellisuus on ollut sitten pitkässä juoksussa kuitenkin toinen, kun on alettu edes suuntaa antavasti laittamaan syömisiä paperille.

Aamulla mietin että onpa ihanaa herätä ilman pienintäkään krapulaa, tosin ei mulla muutenkaan koskaan ole arkiaamuisin sellaista mutta sen verran alkoholisti olen että pakollinen sikspäkki menee perjantaisin.
Vaikka sen jälkeisenä aamuna ei varsinaista darraa ole niin silti on sellainen nuupahtanut olo.
Ruokakeskustelusta tuli mieleen että jos jättäs tänään riisit lounaalta pois ja söis omar munkin?

Kyllä on karmivan näköisiä nuo selvästi myyntiä varten rempatut kämpät. Jättäis tekemättä, jos ei oikein osaa eikä varsinkaan ole yhtään silmää. Sit tollanen puhdas idiotismi kuin vääränkätinen jääkaappi. Kaappirivin viimeisenä ja aukeaa niin, että ovi jää tason ja kaapin väliin, hurraa!

#vaativa

Aamulla mietin että onpa ihanaa herätä ilman pienintäkään krapulaa, tosin ei mulla muutenkaan koskaan ole arkiaamuisin sellaista mutta sen verran alkoholisti olen että pakollinen sikspäkki menee perjantaisin.
Vaikka sen jälkeisenä aamuna ei varsinaista darraa ole niin silti on sellainen nuupahtanut olo.
Ruokakeskustelusta tuli mieleen että jos jättäs tänään riisit lounaalta pois ja söis omar munkin?
Ite syön tänään taas ennen punttia jättikinuskidonitsin tumman kahvin kera. Sen verran hyvin kulki reenit viimeksi tolla kombolla.
Noi donitsit on muuten maailman parhautta. Ja vielä melko paikallisia, muistaakseni Kylänpään leipomosta.

Kyllä on karmivan näköisiä nuo selvästi myyntiä varten rempatut kämpät. Jättäis tekemättä, jos ei oikein osaa eikä varsinkaan ole yhtään silmää. Sit tollanen puhdas idiotismi kuin vääränkätinen jääkaappi. Kaappirivin viimeisenä ja aukeaa niin, että ovi jää tason ja kaapin väliin, hurraa!

#vaativa
Kuvia/linkkejä, ei kai sitä muuten voi vängätä.

En nyt sano, että tässä olisi siitä kyse, mutta olen monasti törmännyt ihmisiin, jotka eivät lihoa (tai laihdu), vaikka syövät todella paljon (vähän). Joka kerta todellisuus on ollut sitten pitkässä juoksussa kuitenkin toinen, kun on alettu edes suuntaa antavasti laittamaan syömisiä paperille.

Tuskin se paljoa lohduttaisi jos paperilla lukisi, että syönkin oikeasti vähän. Se mikä lohduttaisi olisi kokki, joka tekis mulle 4 ateriaa päivässä ettei tarvis kun kiskoa masu pinkeäksi aina, kun sieltä kuuluu kurnahdus.

No suunnilleen joo. Myös asiasta "litran jäätelö" on keskusteltu, sehän ei tietenkään ole siis kiloa vaan vähän alle puolet, mutta vaikea uskoa että nää jutut olisi paikkansapitäviä. Ehkä se on tätä samaa "en syö juuri mitään - silloin kun joku näkee". En mäkään usko että saisin sitä kolmea kiloa berliininmunkkeja syötyä, mutta kiinnostaisi melkein kokeilla että montako :D
Vois koittaa tänään tai huomenna montako omaria menee. Joku 5 kpl vois olla arvio.

Mulla on taas nälkä. Yritän sinnitellä 20 min, että joku tolkku pysyy tässä rytmissä. Vois auttaa, jos olis jotain järkevää tekemistä, nää nälkäpäivitykset on suurinpiirtein tuotteliainta mitä oon saanut aikaseks koko päivänä.

Hyvää rasvaa on voi, kookosöljy ja silava :kuola:
Kyllä. Lounaaksi,
IMAG0532.webp

Back
Ylös Bottom