Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä sain oman huoneen.![]()
Ite noccopäissään kolmatta päivää.
Piditkö naapuripetiä valveilla koko edellisen yön?
Onksulla jotenkin huono toleranssi kofeiinille vai mitä? Treeni nostaa kyllä kierroksia, mutta ei kai nuo laturit nyt tuntitolkulla vaikuta. Hyvä kun treenin aikana. Tai sit mulla on väärät laturit.Mäki oon "Nocco"-päissäni, treenilaturi potkii taas puoleen yöhön niin jaksais bailatakki.
Onksulla jotenkin huono toleranssi kofeiinille vai mitä? Treeni nostaa kyllä kierroksia, mutta ei kai nuo laturit nyt tuntitolkulla vaikuta. Hyvä kun treenin aikana. Tai sit mulla on väärät laturit.
Molemmissa käynyt, ensimmäinen huomattavasti mukavampi mesta. Jälkimmäinen pröystäilyn mekka.Maa joka alkaa Q-kirjaimella?
Toinen,
Maa joka loppuu G-kirjaimeen?
Mä lähtisin heti mutta lapset ovat kotona ( niinku aina). Eikä siinä mitn vaikka ovatkin kotona niin voi sitä selvitstä päin lähteä käymään mutta aamulla on 9.30 lähtö peliin 150km päähän. Seliseliseliseli....Menisköhän selvin päin baariin taas katteleen menoja, tänään tai huomenna...
Molemmissa käynyt, ensimmäinen huomattavasti mukavampi mesta. Jälkimmäinen pröystäilyn mekka.
Suosittelen käymään myös ensimmäisessä, mukava paikka.Kävin Luxissa piruuttani Kebabilla pari vuotta sitten. Oli jokseenkin vaikea löytää parkkipaikkoja.
Niin ja kävin myös Bernard-Massardilla. B-Mn tuotteet oli parempia kuin kebab.
Mää oon useemman kerran käynyt selvinpäin ollessa välillä syömässä.Ei vidu ku kuolee tylsyyteen. Aloittaisi bändi edes jo...