Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi treenin loppuun pudotussarjat ojentajille, olkapäille ja hauiksille. Nyt ei kädet toimi.

Menisköhän selvin päin baariin taas katteleen menoja, tänään tai huomenna...

Ite noccopäissään kolmatta päivää.

Mäki oon "Nocco"-päissäni, treenilaturi potkii taas puoleen yöhön niin jaksais bailatakki.

Mäki oon "Nocco"-päissäni, treenilaturi potkii taas puoleen yöhön niin jaksais bailatakki.
Onksulla jotenkin huono toleranssi kofeiinille vai mitä? Treeni nostaa kyllä kierroksia, mutta ei kai nuo laturit nyt tuntitolkulla vaikuta. Hyvä kun treenin aikana. Tai sit mulla on väärät laturit.

Onksulla jotenkin huono toleranssi kofeiinille vai mitä? Treeni nostaa kyllä kierroksia, mutta ei kai nuo laturit nyt tuntitolkulla vaikuta. Hyvä kun treenin aikana. Tai sit mulla on väärät laturit.

Oon kofeiiniyliherkkä. :D

Menisköhän selvin päin baariin taas katteleen menoja, tänään tai huomenna...
Mä lähtisin heti mutta lapset ovat kotona ( niinku aina). Eikä siinä mitn vaikka ovatkin kotona niin voi sitä selvitstä päin lähteä käymään mutta aamulla on 9.30 lähtö peliin 150km päähän. Seliseliseliseli....

Molemmissa käynyt, ensimmäinen huomattavasti mukavampi mesta. Jälkimmäinen pröystäilyn mekka.

Kävin Luxissa piruuttani Kebabilla pari vuotta sitten. Oli jokseenkin vaikea löytää parkkipaikkoja.

Niin ja kävin myös Bernard-Massardilla. B-Mn tuotteet oli parempia kuin kebab.

Ex tempore uuden Hevimestan avajaisiin! Kivan näköinen mesta.

Nukkumaan. Kuulosti paskalta.

Back
Ylös Bottom