Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan vuan liäkkeeks..
20170923_202601.webp

Kävin leffassa, oli ihan jees pätkä!

Ostan aina lohturuuaksi salaatin kaupan salaattibuffetista ku elämä potkii päähän. :D Eipähän tuu morkkista.

Niin sehän on jo havaittu että jos syön enemmän kuin kulutan, hikoilen öisin ihan sikana - vaan en juurikaan liho :D

Ja nyt heti kun olen muutamana päivänä jättänyt iltaherkut väliin niin paino lienee jo huomisaamuna alle 55kg taas :cool:

E. Mutta nyt on kyllä aika helvetin ryytynyt ja kypsä olo, rommisnapsi ja sirdalud :confused:

(Juoksin päivällä 2x 400m urheilukentällä, oli kauheaa)

Onneksi itse olen älynnyt lopettaa treenaamisen kaikissa muodoissaan jo aikoja sitten.
Näinköhän :eek:
Tokihan sen kropan ulkomuodon ylläpidon vois hoitaa vaan tolla kalorien laskemisella kuten yllä totesit.. mutta näin pienellä naisihmisellä se sallittu kalorimäärä ois surullisen pieni. Pakko tehä lihaksia ja liikkua, että kuluttais enemmän, jotta saa sit myös syödä ilman isompia seuraamuksia :D

Matkakohteiksi voi suositella samoja kohteita jotka itse ensvuonna. Eli Georgia uutena tulokkaana ja Ukraina round two.

Poikainreissu. Ei oo naisilla tunkua.

The Imitation Game @ yleTV1. Bebedict Cumberbatch tulkitsee Alan Turingia. Se mies osasi matematiikasta sekä yhteen- että vähennyslaskun. Ja "vähän" muutakin.

Bebedict on kyllä yksi suosikki näyttelijöistäni.

Ja päivän elokuvakin on hyvä.
Itse myös arvostan korkealla meidän sukupolven näyttelijöistä. Sherlockina loistava.

Illan elokuvan hahmo Turing oli kohtuullisilla älynlahjoilla varustettu mies. Heteroseksuaalina olisi aateloitu 2. maailmansodan jälkeen ja lyöty rinta täyteen pinssejä. Ei kovin monella yksittäisellä siviilihenkilöllä ole yhtä merkittävää kontribuutiota sodan kulkuun.

Back
Ylös Bottom