Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Musta ois kiva jos näytän aina nuorekkaalta. :) Ehkä saa silloin helpommin niitä nuorempia miehiäkin. ;)

Baarissa olemisesta ilman alkoa on omat etunsa. Saa hyvin naisseuraa, ja laadukasta sellaista vielä. Naiset tuntuu rankkaavan sen että ei lutraa aika korkeelle. Onhan se monelle jopa jonkinlainen shokki kun miehellä on oikeasti pelkkää karpalomehua lasissa, mutta siitä toivuttuaan saattaa ovet seikkailuun aueta.

#klassikko

1506167869463721279640.webp

Jaha, vapaaottelun ja nujuamisen proffa pärjäilly melkoisesti tuolla Espoon areenalla.

Minä taas olen matkalla jälleen tupareihin. Illasta kotona odottaa kolme suklaamunkkia. :heart:

Kroatia/Montenegro/Adrianmeri ollut positiivinen kokemus

Kaikki käyneet on kyllä Kroatiaa kehuneet.

Nyt pitäs keksiä "hiihtoloma"kohde. Eli paikka missä satavarmasti ei voi hiihtää. Mielellään kohtuullisen suorat lennot ja pieni aikaero. Dubaita olen taas miettinyt, NAISimmeinen ei ole niin vakuuttunut siitä, vieläkään.

Minä ainakin boikotoin arabimaita. Ja intiaa. Ja kaikkia maita missä naisia sorretaan erityisen paljon.
E. Ja niitä riittää!

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom