Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä taisin ekan kerran tänä vuonnan nukkua arkena yli 8h. Ei auttanut sekään. Väsy on yhä vahvasti läsnä.

e. Mitä täällä aikuset miehet höpisee laihduttamisesta. Eiks dad bod o nyt kovinta hottia ? Itsehän valmistaudun jo granda bodin tuloon ja oon ottanut tohon vähän lisäextraa.

Seiskalta kroppa herätteli ja aattelin pyöriä kellon soittoon asti sängyssä, niin silmät vaan alkoivat lupsua ja meinasi nukahtaa monesti. Ois ollu katastrofi, kun sen jälkeen ois väsyttäny vaan enemmän.

Seiskalta kroppa herätteli ja aattelin pyöriä kellon soittoon asti sängyssä, niin silmät vaan alkoivat lupsua ja meinasi nukahtaa monesti. Ois ollu katastrofi, kun sen jälkeen ois väsyttäny vaan enemmän.
Mä taas koen että jokainen minuutti unta on plussaa vaikka missä pätkissä. Viimeistään iltapäivällä kostautuu kun kofeiinikiintiö on täynnä, jos on herännyt liian aikaisin.

Vähän levoton aamu ja ennen kasia alkoi kelloa vilkuilla, vaikka ei oo ees herätystä soimassa. Noh 8 tuntia levottomuuksia on parempi ku ei mitään. Hetken vois vielä jumitella sängyssä.

Videon otsikko kuullostaa hyvalta :D

valitettavasti taal on youtube estetty niin en paase nakeen videoo. Onneks pakkis ja insta toimii. On tullut tiirailtua salikissojen puot.

Jos sinä olet avaruuus, laaajene minuuun..! Korvamato.

Se tunne kun oot kattonu facevideoo aanet paalla ja alat kattoon rettuben videoo ja siella minkki kiekaisee.
Frendi lähettelee whatsappiin jatkuvalla syötöllä krhm, kyseenalaisia videoita. Pitää aina avatessa varmistaa, ettei luurissa ole ääniä päällä, tai saattais ruveta päät pyörimään viereisillä työpisteillä, joissa siis pelkästään naisia.

Frendi lähettelee whatsappiin jatkuvalla syötöllä krhm, kyseenalaisia videoita. Pitää aina avatessa varmistaa, ettei luurissa ole ääniä päällä, tai saattais ruveta päät pyörimään viereisillä työpisteillä, joissa siis pelkästään naisia.
Jaa sää oot Smithin Axelin kavereita.

Back
Ylös Bottom