Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tänne mitää päästä ulos tartte tulla.. paskaa vaan ilman suodatusta lävitse :D
Mitäs Reizkan päivään?

paskaa ilman suodatusta...

Ei mitään, tänään on ollut ihan sama olisinko ees herännyt...

Aijaa, no sullapas on sitte ollu varmaan mielenkiintonen päevä..
Tarttis täsä pian lähteä polkeen treeneihi. Toivottavasti tehtäis edes jotain mielenkiintosta tänään

Se on tää sää mikä aiheuttaa apatiaa ja aikaansaamattomuutta.. Välillä sataa taivaalta lunta, välillä vettä, sitten taas rakeita ja lopulta venäläistä vessapaperia ja italialaisia asianajajia.

edit:
Wou- täällä satoi tänään rakeita ja samalla paistoi aurinko... great.
Varmasti kaunis näky :)

Se on tää sää mikä aiheuttaa apatiaa ja aikaansaamattomuutta.. Välillä sataa taivaalta lunta, välillä vettä, sitten taas rakeita ja lopulta venäläistä vessapaperia ja italialaisia asianajajia.

edit:
Varmasti kaunis näky :)

Ainakin hieman omituista.

Mä en oo salia, vai mikä se oli, nähnyt koskaan, vai millon se oli?

Mäkin pääsen huomenna salille tämän keuhkotaudin jälkeen, vai miten se oli?
Itekin olin vähän hukassa vai missä se oli kun oli vähän taukoa vai mitä se oli koska röörit on ollu tukossa vai missä se oli ton siitepölyn takia vai minkä ne oli. oli painavaa rautaa vai mitä se oli?

Itekin olin vähän hukassa vai missä se oli kun oli vähän taukoa vai mitä se oli koska röörit on ollu tukossa vai missä se oli ton siitepölyn takia vai minkä ne oli. oli painavaa rautaa vai mitä se oli?

Onneks nuo viruksetki, vai mitkä ne oli, häipyy joskus - vai miten se oli...

E: Ite kävin viimeks maanantaina vai millon se oli... nosteleen sitä painavaa rautaa, vai mitä se oli?

Itse oon myös neljän kuukauden totaalitauon jälkeen taas innostunut käymään salilla. Rupeshan se vituttamaan kun ei tehnyt viikoilla mitään ja viikonloput meni tinailles. Uutta nousua kohti!

Mikä täällä on, vai missä se oli. Oliko se täällä, vai mikä se oli. Onko tää nyt tämä, vai mitä se oli?

WTF on hieno ketju, vai mikä vitt# se on?

ehhheeeiii kaikki. Kaikki parhaat on tuolla, vai missä se oli.

vois mennä sinne, vai mihin se oli?

oliko toi hymiö, vai mikä se oli, tollanen kyllästynyt, vai miten se oli, onko se paha, vai mitä se oli?

Back
Ylös Bottom