Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on välillä töitä lauantaisin ja sunnuntaisinkin.. Mutta enköhän mä saa keskusteltua itselleni vapaata tuon miitin ajaks. Lauantai käy mulle yhtä hyvin kuin mikä tahansa muu päivä.

Niin. Mä tuossa mietinkin, että pari iltaa olis aika jees viettää siellä päin. Eli mä kannatan silloin perjantaina saapumista ja sunnuntaina häipymistä. Toki ei kaikki varmaan jaksa/pysty kahta iltaa hulinoida...vai?

Pitää katsoa mihin pystytään ja kyetään.. Meen nyt katsoon Indiana Jonesia.

Tännehän pukkaa viestiä melkein joka minuutti, 11:45 tuli kolme.

Helposti. Harjoittelen itse juhannuksena, niin huippukunto on sitten sopivasti ajoitettu miittiin.. Viime juhannuksena viinasta saamani energia määrä oli vaatimattomat 9500 kcal ja yhteenlaskettu promille määrä 11,5. Laskin viinalakurilla. :david::arvi:

Minkälaista ammattitaitoa vaaditaan taksikuskilta? Äsken joku tunari ajoi hienolla (siis oikeasti hienolla!) autolla suoraan päin lipputankoa, niin että tanko heilui! Mitäköhän senkin päässä oikein liikkui? Edes minä en ole niin huono, että ajaisin auton suoraan päin pylvästä, vaikka ajokokemusta ei juurikaan vielä ole.

Hienot lommot sai kuski aikaan. :worship:

Puhutaan "siitä" luolassa.

Nyt puhaltaa muutoksen tuulet mun housuissa. En tiä yhtään mitä teen loppuviikkona. Pääsen vasta lauantaina treenaan... salille.....bodya..

Mitä tämä tarkoittaa.. kello on kakskytä yli kuus, ja tsätti ei käy kuumana! :wtf:

Noi on kaikki jossain pakkohoidossa ja mä en saa päästäni mitään ulos...

Herra C vois laittaa jotain mun pään sisään...

Back
Ylös Bottom