Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No se on todennäköisesti syöpä, tai HIV.Haloo lääkärit ja lukuja vaille lääkärit. Mikä mulla on jumissa, kun kallistan päätä vasemmalle, niin saman puolen lavan seudulle pistää ja vetää jotenkin hartiaa kasaan samalla?
Nytkö tässä jo alkaa rispaantumaan, kun puoli vuotta kerennyt tekemään istuen töitä...
Joo, niska on ainakin aika juntturassa. Ihmettelin vaan tota tapahtumaketjua, että kun kallistan päätäni, niin vekkulia, kun hartiaa vetää ja lapaan pistää :DVeikkaan vahvasti niska-hartiaseutua
Jaha, pitkä päivä koululla mutta kotimatka: positive. Ensi talvena sitä vissii sit kahtellaa tuota rakkauden elintä avattuna vähän enempi.
Jaha, pitkä päivä koululla mutta kotimatka: positive. Ensi talvena sitä vissii sit kahtellaa tuota rakkauden elintä avattuna vähän enempi.
Kyllä, muunmuassa hankkimalla jo valmiiksi lannerangan rolapsin. :oops:Oletko jo valmistautunut tulevaan kaularolapsiin?
Tietäisit vaan.Jaa, ei kai peniksen sisällä ole kovinkaan paljon erikoista katsottavaa?
Kyllä, muunmuassa hankkimalla jo valmiiksi lannerangan rolapsin. :oops:
Siellä sitä näkemistä on vähän huonosti, oli mahdollisuus lähteä gyneosastolle mutta passasin. Ei minun pala kakkua.Entäs pimpin sisällä? Siellä on sitä liukasta ainakin!
Niin ja jos on tiheä puska etessä, niin ei näy senkään vertaa...Siellä sitä näkemistä on vähän huonosti, oli mahdollisuus lähteä gyneosastolle mutta passasin. Ei minun pala kakkua.