Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haloo lääkärit ja lukuja vaille lääkärit. Mikä mulla on jumissa, kun kallistan päätä vasemmalle, niin saman puolen lavan seudulle pistää ja vetää jotenkin hartiaa kasaan samalla?

Nytkö tässä jo alkaa rispaantumaan, kun puoli vuotta kerennyt tekemään istuen töitä...

Haloo lääkärit ja lukuja vaille lääkärit. Mikä mulla on jumissa, kun kallistan päätä vasemmalle, niin saman puolen lavan seudulle pistää ja vetää jotenkin hartiaa kasaan samalla?

Nytkö tässä jo alkaa rispaantumaan, kun puoli vuotta kerennyt tekemään istuen töitä...
No se on todennäköisesti syöpä, tai HIV.

Tai sitten vaan lihaksisto tottumaton ja hartiaseudulla joku muskeleista hirttänyt sen verran, että painaa hermoja. Hiirikädelle tyypillisiä toimistovaivoja, jumit kirraavat staattisesta työstä (tosin vasen harvoin hiirihandu). Terveisin wannabelääkäri, ja sen huomaa.

^ Njoo, niska on nyt jotenkin eri tavalla jumissa. Puntilla en oo tällaista saanu vielä kahteen kymmeneen vuoteen aikaan.. Toki vaiva on nyt eri puolella kuin hiirikäsi, enkä hahmota, että könöttäisin jotenkin toispuoleisesti oikein kumminkaan päin jatkuvasti...

Mutta varaan hierojaa, jos ei muuta.

Ei tullu mitskuu, vielä tänään. Oliko @Joxuz livenä?
En hiihtämässä, mutta istumassa.
tmp_10419-IMAG0889215844829.webp

Veikkaan vahvasti niska-hartiaseutua.

Turku, tsek
Sauna, tsek
Olut, tsek :confused:
Loma, alkanut
Sohva, tsek
Lunta, satoi

LRM_EXPORT_20170223_202929.webp

Veikkaan vahvasti niska-hartiaseutua
Joo, niska on ainakin aika juntturassa. Ihmettelin vaan tota tapahtumaketjua, että kun kallistan päätäni, niin vekkulia, kun hartiaa vetää ja lapaan pistää :D

Ei näköjään iltapäiväinen rullailu ja roikkuminen auttanut, vaikka hyvä rutina ja pauke kävi.

Jaha, pitkä päivä koululla mutta kotimatka: positive. Ensi talvena sitä vissii sit kahtellaa tuota rakkauden elintä avattuna vähän enempi.

Jaa, ei kai peniksen sisällä ole kovinkaan paljon erikoista katsottavaa?

#72,9

Herääminen mukavasti klo 4 ja sen jälkeen unta: negative. No saanee illalla vähän torkuttua mikä lienee hyväkin asia. Kenen vtun idiootin idea oli ottaa lennot jotka lähtee jostain jumalan selän takaa (HEL) klo 5 aamulla? Tä? No minun. Sätänä.

Hyvä asia tähän aamuun on työpaikan perjantaiaamiainen.

Hyvä asia myös, että pystyn näköjään pitään piilareita, mikä ei oo aikaisemmilla kokeiluilla onnistunut. Rupee meinaan löytyyn yksityiskohtia ympäristöstä, kun on seilannut koko ajan sokeana.

Back
Ylös Bottom