Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tottakai, mutta kuten sanoit, ainahan se tuntuu paremmalta jos voi vetää paljaalla :)
Oletko niitä taskulämmittimiä kokeillu? Niitä lämpöpussukoita. Ite joskus pitäny sellasta mukana, jos on saanu pöljän ajatuksen lähtee pakkasella ampumaan. Kevään arktisissa kisoissa kun vaikkapa Lohtajan leppeissä merituulen puuskissa lataa uusia panoksia, niin tuntuu että metallin kylmyys syöksyy luihin asti. Taskulämpöpussi on silloin aivan eri kiva juttu.

Ryan Adamsia on nyt tungettu pitkän aikaa joka tuutista mun tietoon ja nyt kun on aikaa niin piti tutustua. Ja mä kyllä tykkään!

Tämäkin on huomattavasti parempi ku alkuperäinen.

Noille Bundeswehr:n hanskoille ääni täältä. Ei ole itsellä, mutta olen käyttänyt ja erittäin toimiva kampe.

Muutenkin erittäin asiallisia vaatteita. Kolme kyseisen korporaation kauluksellista paitaa työpaitana. Ei sitä muuten anna asiallista kuvaa työmailla.

Pakkasta kun on sellanen -25 astetta, niin ei ainakaan ihan joka patroona enään laukea varmasti. Oli meinaan hieman onkelmaa viime pakkasilla. Noin 1/10 ei lauennut.

Oletko niitä taskulämmittimiä kokeillu? Niitä lämpöpussukoita. Ite joskus pitäny sellasta mukana, jos on saanu pöljän ajatuksen lähtee pakkasella ampumaan. Kevään arktisissa kisoissa kun vaikkapa Lohtajan leppeissä merituulen puuskissa lataa uusia panoksia, niin tuntuu että metallin kylmyys syöksyy luihin asti. Taskulämpöpussi on silloin aivan eri kiva juttu.

En ole. Nuo olisivat varmaan ihan toimivia, mutta kun tuo homma on mulle puhtaasti harrastus, niin olen yleensä siirtänyt tuon käytännön suorittamisen (lue penkistä ampumisen) talvelta niihin kauniin aurinkoisiin kevätpäiviin :)

Talvella suunnitellaan ja ladataan, keväällä naatiskellaan (tai sitten kirotaan tyyliin "Mikä v**tu siinä nyt taas on...)

En ole. Nuo olisivat varmaan ihan toimivia, mutta kun tuo homma on mulle puhtaasti harrastus, niin olen yleensä siirtänyt tuon käytännön suorittamisen (lue penkistä ampumisen) talvelta niihin kauniin aurinkoisiin kevätpäiviin :)

Talvella suunnitellaan ja ladataan, keväällä naatiskellaan (tai sitten kirotaan tyyliin "Mikä v**tu siinä nyt taas on...)

Kaliberin vaihdon jälkeen ei hirveästi ole enää noita arktisia tarvinnut ampua onneksi, ei ole yhtään ikävä sitä hankaluutta kun vaatetta pitäis olla, mutta ei liikaa niin että tuntuma aseen perään katoaa. Viime keväänä hankittua mussukkaa pitäis lähtee helmikuun lopulla sisäkisoissa kokeileen. Patruunatesteihin Saksaan ase lähtee sunnuntaina, toivottavasti löytyy sopivaa lottia. Sitten jänskätään, sponsoroiko Lapua EM-kisoihin panokset vai syökö Kaira loppuvuoden kaurapuuroa :D Ase on kyllä niin hyvä, että oon ihan pähkinöinä, kun uus kisakausi starttaa.

Ei ole häävit olot siellä, mitä jos laittaisit sen Rollercoaster Tycoonin työkoneelle? Tuskin se pomoja haittaa. Tärkeintähän on istua turhanpanttina.

Itsehän laitoin hieman passiivisaggressiivisen viestin koulutusvastaavalle. Saas nähdä tarttuuko täkyyn.

Kaliberin vaihdon jälkeen ei hirveästi ole enää noita arktisia tarvinnut ampua onneksi, ei ole yhtään ikävä sitä hankaluutta kun vaatetta pitäis olla, mutta ei liikaa niin että tuntuma aseen perään katoaa. Viime keväänä hankittua mussukkaa pitäis lähtee helmikuun lopulla sisäkisoissa kokeileen. Patruunatesteihin Saksaan ase lähtee sunnuntaina, toivottavasti löytyy sopivaa lottia. Sitten jänskätään, sponsoroiko Lapua EM-kisoihin panokset vai syökö Kaira loppuvuoden kaurapuuroa :D Ase on kyllä niin hyvä, että oon ihan pähkinöinä, kun uus kisakausi starttaa.

Jos Lapua ei sponssaa, niin sun pitää pistää joku joukkorahoitus-sponsorointi-entiedämikä -tsydeemi pystyyn. Lupaan lahjoittaa jonkun euron :)
"Kairalle kuteja!"

Back
Ylös Bottom