Montako päivää vielä siihen että asfaltti on kuivaa ja ilman lämpötila miellyttävä?
Liian monta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Montako päivää vielä siihen että asfaltti on kuivaa ja ilman lämpötila miellyttävä?
Oletko niitä taskulämmittimiä kokeillu? Niitä lämpöpussukoita. Ite joskus pitäny sellasta mukana, jos on saanu pöljän ajatuksen lähtee pakkasella ampumaan. Kevään arktisissa kisoissa kun vaikkapa Lohtajan leppeissä merituulen puuskissa lataa uusia panoksia, niin tuntuu että metallin kylmyys syöksyy luihin asti. Taskulämpöpussi on silloin aivan eri kiva juttu.Tottakai, mutta kuten sanoit, ainahan se tuntuu paremmalta jos voi vetää paljaalla![]()
Oletko niitä taskulämmittimiä kokeillu? Niitä lämpöpussukoita. Ite joskus pitäny sellasta mukana, jos on saanu pöljän ajatuksen lähtee pakkasella ampumaan. Kevään arktisissa kisoissa kun vaikkapa Lohtajan leppeissä merituulen puuskissa lataa uusia panoksia, niin tuntuu että metallin kylmyys syöksyy luihin asti. Taskulämpöpussi on silloin aivan eri kiva juttu.

Se on lopullisesti menoa nyt...Nyt alkaa viikko ilmeisesti olla liian pitkällä ja mulla tylsää, kun Candy Crush aukeni melkein itsestään tähän, nouu...
En ole. Nuo olisivat varmaan ihan toimivia, mutta kun tuo homma on mulle puhtaasti harrastus, niin olen yleensä siirtänyt tuon käytännön suorittamisen (lue penkistä ampumisen) talvelta niihin kauniin aurinkoisiin kevätpäiviin
Talvella suunnitellaan ja ladataan, keväällä naatiskellaan (tai sitten kirotaan tyyliin "Mikä v**tu siinä nyt taas on...)
Se on lopullisesti menoa nyt...
Mitäs ampumalajia se kaira ampuikaan?uus kisakausi
En lavvennut. Noilla keleillä on sen verran kylmä, että tiedät kyllä miltä se näyttää, se ei ole kuin ruttuinen kasa nahkaa.Laukesitko itse? Sehän tässä nyt mietityttää.
Mitäs ampumalajia se kaira ampuikaan?
Aaaaivan! No suottaapi olla, että meni hetki totutellessa.Pistelajien ilma- ja pienoiskivääri, matkat 25m ja 50m. Pikkusen tuntu alkuun oudoilta, kun oli 6mm PPC-kasakiväärillä tottunu 100m ja 200m posauttelemaan.
Kaliberin vaihdon jälkeen ei hirveästi ole enää noita arktisia tarvinnut ampua onneksi, ei ole yhtään ikävä sitä hankaluutta kun vaatetta pitäis olla, mutta ei liikaa niin että tuntuma aseen perään katoaa. Viime keväänä hankittua mussukkaa pitäis lähtee helmikuun lopulla sisäkisoissa kokeileen. Patruunatesteihin Saksaan ase lähtee sunnuntaina, toivottavasti löytyy sopivaa lottia. Sitten jänskätään, sponsoroiko Lapua EM-kisoihin panokset vai syökö Kaira loppuvuoden kaurapuuroa :D Ase on kyllä niin hyvä, että oon ihan pähkinöinä, kun uus kisakausi starttaa.