Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisi pitänyt arvata että jos salille lähtiessä ajattelee että vähän olis nälkä niin ei tule hyvä. Asiatonta että matala verensokeri yrjöttää. Uudet rikoot koeajettu.

En tiedä mitenpäin olisi kun näitä katselee, 3 poliisia + koira vs mies ja vasara.o_O

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005045897.html?ref=rss

"Tämän jälkeen poliisit vetäytyivät tarkoituksella luodakseen enemmän tilaa, jotta mies saataisiin turvallisesti pidätetyksi, poliisi kertoo tiedotteessaan" ;)
Yritin kahdella eri selaimella eikä video lähtenyt pyörimään.

-tunkit, pitäminen
-vitut, haistaminen

Se ois maanantaina röitä, en oo ikinä ennen koittanu valvoo koko yötä mulla tahtoo unirytmi mennä herkästi sekasin, nyt ollu taas usermman viikon ajan hyvin epäsäännölistä nukkumaanmeno ja herääminen.

Kohta ois #aamukahvit

Aamulenkille ajattelin suunnata, mutta nyt on kyllä niin kova nälkä ettei ehkä pysty. Ehkä en siis vielä nouse ylös ollenkaan.

Tämä junamatkailu ei ole kyllä yhtään minun juttu.
uAHeqyf.gif

Ja kahvi.

Korvanapitkin irtisanoutuivat työstään, joutuu kuuntelemaan kaikkien jutut ja korinat. Hyiyök.

On tämä julkinen liikenne kyllä. Omalla autolla sama matka kestäisi ehkä 15 minuuttia pidempään (pakollinen puolen tunnin myöhästyminen), bensat maksaisi saman, seura ykkösluokkaa (minä, meitsi ja allekirjoittanut), penkkikin olisi parempi. Onpa kumma kun ei oikein julkinen trafiikki nappaa..

En tiedä mitenpäin olisi kun näitä katselee, 3 poliisia + koira vs mies ja vasara.o_O

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005045897.html?ref=rss

"Tämän jälkeen poliisit vetäytyivät tarkoituksella luodakseen enemmän tilaa, jotta mies saataisiin turvallisesti pidätetyksi, poliisi kertoo tiedotteessaan" ;)
Joo, toi Brittien poliisitoiminta ei oikeen vakuuta. Tiedä sitten oisko itsevarmuutta pikkusen enemmän jos sais olla ase siinä vyöllä.

Tämä junamatkailu ei ole kyllä yhtään minun juttu.
On tämä julkinen liikenne kyllä. Omalla autolla sama matka kestäisi ehkä 15 minuuttia pidempään (pakollinen puolen tunnin myöhästyminen), bensat maksaisi saman, seura ykkösluokkaa (minä, meitsi ja allekirjoittanut), penkkikin olisi parempi. Onpa kumma kun ei oikein julkinen trafiikki nappaa..
66997682.jpg

Back
Ylös Bottom