Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mut päästettiin livahtamaan etuaikaan kotiin, kun päivän tärkein tehtävä, taukopöydän tyhjennys sujui sen verran hyvin. Nyt. Kevyttä torkuttelua sohvalla ja eheyttävä pokettelulenkki, kunhan kotia selviän. :)

Noniin, tänään tuleekin sitten kaksi Uunoa putkeen. Aivanmahtavaa.

Onneksi on vaihtoehtoja, esim viettää laatuaikaa latauspuristimen ääressä.

#hyväämusaa

Mie jäisin mielelläni kotiin syleskelemään kattoon, mut pakko lähteä vanhempien luo koska äiti on "jouluihminen". Mulle joulu on lastenjuhla, joten en ymmärrä miks sitä viettäisin.

Onneksi ei ole edes antennipiuhaa kytketty televisioon, ettei vahingossakaan tarvitse katsoa lähetysantia.

Mie jäisin mielelläni kotiin syleskelemään kattoon, mut pakko lähteä vanhempien luo koska äiti on "jouluihminen". Mulle joulu on lastenjuhla, joten en ymmärrä miks sitä viettäisin.
Dave kainaloon ja jäätte kotio möhnöttää.

Hyvä joulu tulossa, saa kaks päivää röhnöttää, saleilla ja syöpötellä omassa tahdissa yhdessä, sen jälkeen päivän rutistus sukulaisvisiittejä. Edelliset kaks vuotta oon tosin päättänyt dieetin jouluna ja kas silloin sitä vasta on odottanut aattoa. Ennen kymmentä aamulla suklaakonvehtipöhnässä, parhautta.

Ihan mukavaa olla porukalla, vaikka vähän joutuukin reissaamaan eestaas. Yksi ainut jouluateriakin vasta alla, joten lähtökohdat mainiot kinkun mässäämiselle.

Kohta vielä sali ja lahjapaketin vietin, jonka jälkeen tehokasta lepoa.

Back
Ylös Bottom