Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jouluksi onkin sopivasti tiedossa pitsaa. Pitäisiköhän lähimetsän mäyrä käydä silpomassa päällisiksi, kaveriksi vähän delfiiniä ja joutsenta.

No huomenta vaan, heräsin just. :confused: ekan kerran heräsin kuudelta kun maha kramppas niin pahasti et melkein kuolin... nyt onneks hyvä olo, mikä sekin yllättävää kun pari päivää ollu iha hirvee. Vuan ois tuota voinu aiemmin herätä, nyt joutuu kiireellä lähtee joulunviettoon.

Voih ja oih, ei ole auttanut joulusiivot kun näemmä papanakoneet pitää öisin omia bileitä ja matto on taas siirtynyt läjän heinien kera jo niin omituiseen asentoon, että tiedä mitä tässä sanoa. Vielä pitäisi malttaa viimeiset joulun ruokaostokset tehdä ja sitten vielä gymille lepäilemään, toistamiseen tänään.

Huviksi.
IMAG0737.webp

Kuntit.

Sain joululahjaksi Varustelekan lahjakortin ja elokuvan Fury bluureinä.

Nyt lähtee taju.

Ei tarvitse huomenna katsoa Lumiukkoa.

Mä oon niin täynnä riisiä ja jauhelihaa (ja konvehteja :oops:), etten tiedä haluunko syödä enää koskaan... Uugh, paasto huomiseen.

Olipa jouluostoksilla meininkiä. Autoilijat taas aivan sekaisin ja kaupassa ihmisillä joulumieli.
Naisille tiedoksi, että ei kannata kiilata sanmigin eteen hidastelemaan ja olla sitten naama norsunvitulla kun sanmig vetää ostoskärryllä perseeseen.
Tai siis ihan miten vaan mun puolesta.

Joulupukki toi minulle joululahjaksi puunkaatokiilan. Kyllä pukki tietää.

Viimeksi muokattu:
Nyt on kyllä tärkeä viimeinen tunti pönöttää töissä. On takuuvarmaa, ettei tässä mihinkään hälytyshommaan pitäisi enää joutua.

Ei kehtaa edes masturboida, kun täällä on vielä pari muutakin. Vai kehtaako??

Nyt on kyllä tärkeä viimeinen tunti pönöttää töissä. On takuuvarmaa, ettei tässä mihinkään hälytyshommaan pitäisi enää joutua.

Ei kehtaa edes masturboida, kun täällä on vielä pari muutakin. Vai kehtaako??
Älä anna sen häiritä jos ne haluaa katsella mestari töissä. #kehtaa

Ei ollut ehkä niin paha tilanne kaupassa kuin ajattelin, mutta kyllä normikäyntiin verrattuna enempi sakkia. Kai mä sitten vain näytän niin lutuiselta että ihmiset antaa tietä, eräs pappakin päästi mut ostoksineen eteensä.

Nyt vähän palauttavaa safkaa ja sitten gymille bodaa. Illasta korkkaan suklaakaurakeksit ja lasin viintä.

Back
Ylös Bottom